خبرهای داغ:

درگیری مسلحانه در کلانتری بیضا با قصور سرباز در نگهداری از اسلحه/ دستگیری عامل شهادت سرباز وظیفه فراجا در شیراز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و همچنین عدم مراقبت مناسب از متهمان باعث حادثه شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۷۰
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سید مصطفی بحرینی در پی ایجاد درگیری مسلحانه در محوطه کلانتری شهرستان بیضا، با حضور میدانی در محل درگیری، ضمن بیان اینکه متهمان قصد فرار از کلانتری را داشتند، اظهار داشت: در پی تیراندازی و درگیری متقابل متهم، یک سرباز وظیفه در محوطه کلانتری به شهادت رسید و یک سرباز وظیفه نیز از ناحیه بازو زخمی شده است.

دادستان مرکز استان فارس با اعلام اینکه متهم دارای سوابق متعدد و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است، گفت: وی در نتیجه درگیری متقابل با نیروهای کلانتری از ناحیه صورت زخمی و دستگیر شد.

بحرینی با ابراز اینکه "در زمان حاضر متهم در اختیار ضابطان است و موضوع با نظارت مقام قضایی در حال بررسی است"، اضافه کرد: تحقیقات اولیه در خصوص ابعاد حادثه آغاز شده است.

دادستان مرکز فارس گفت: حال سرباز زخمی مساعد و به‌صورت سرپایی مداوا شده است و حال عمومی متهم پرونده نیز که از ناحیه صورت زخمی شده است، مساعد است و جهت انجام مراحل درمان به مراکز درمانی شیراز منتقل شده‌اند.

سردار"رهام‌بخش حبیبی هم تشریح این خبر اظهار داشت: صبح امروز بیست و هشتم مردادماه یک سارق سابقه‌دار حین انتقال از دادسرا برای اعزام به زندان با مامورین درگیر می‌شود و متاسفانه در این درگیری بر اثر تیراندازی سارق، سرباز وظیفه "رامین جوکار" به شهادت می‌رسد و یک سرباز دیگر نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل می‌شود.

سردار حبیبی اضافه کرد: ماموران حاضر در محوطه برای پیشگیری از آسیب دیدن بیشتر ماموران، ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت سارق تیراندازی که پس از مجروح شدن دستگیر و به مرکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان اظهار داشت: خوشبختانه حال عمومی سرباز مجروح رضایت‌بخش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها