خبرهای داغ:
آخشیک خبر داد

برگزاری نشست کتابخوان «در آغوش وطن» در ملایر

همدان-رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از برگزاری نشست کتابخوان،عصر شعر و خاطره با عنوان «در آغوش وطن» در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۲۵۰
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمهدی آخشیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی، نشست کتابخوان، عصر شعر و خاطره در سالن جلسات کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: این برنامه با عنوان «در آغوش وطن» به همت کتابخانه‌های علامه مجلسی و دانشجو، کانون خدمت رضوی، انجمن معراج، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کنگره بزرگداشت 8 هزار شهید استان همدان با حضور فرجی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کشاورزیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شعرای انجمن ادبی معراج و جمعی از آزادگان سرافراز سال‌های دفاع مقدس دراین اداره برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر گفت: در این برنامه جمعی از آزادگان به روایت خاطراتی از سال‌های اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعثی پرداختند و در ادامه شاعران پیشکسوت انجمن ادبی معراج اشعار خود را با موضوع مقاومت و ایثار، آزادگان و قیام عاشورا قرائت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این برنامه نیز بهارک بختیاری مسئول کتابخانه علامه مجلسی و مریم هنرجو مسئول کتابخانه دانشجو به معرفی کتاب‌های «پایی که جاماند» و «خرداد که می‌شود» پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار