رئیس هیات بوکس ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، یک دوره مسابقه بوکس قهرمانی استان با حضور ۳۰ ورزشکار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۵۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی رستمی رئیس هیات بوکس استان ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم یک دوره مسابقه بوکس قهرمانی استان رده استعداد های درخشان ۹ تا ۱۰ و ۱۱ تا ۱۲ ساله با حضور ۳۰ ورزشکار برگزار شد.

 

وی افزود: شهدای مدافع حرم با نثار خون خود از ارزش های اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) دفاع کردند و آنان قهرمانان واقعی هستند و ورزشکاران با پیروی از راه و منش شهدا می‌توانند در عرصه‌ های مختلف ورزشی موفق باشند.

 

رئیس هیات بوکس استان ادامه داد: این مسابقات جهت انتخاب نفرات برتر برای شرکت در جشنواره استعداد های درخشان کشور در رده سنی ۹ تا ۱۰ سال است که شهریور ماه در شیراز خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: همچنین نفرات برتر رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال جهت مسابقات کشوری استعداد های درخشان که مهرماه به میزبانی استان مرکزی است، اعزام خواهند شد.

 

رستمی عنوان کرد: این مسابقات با شرکت ۶ شهرستان در سالن بوکس ایلام برگزار شد به نفرات برتر لوح قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

 

رئیس هیات بوکس استان در ادامه توضیح داد: این دوره از لحاظ کیفی و کمی در سطح خوبی برگزار شد و خوشبختانه استعداد های درخشانی در این دوره شناسایی و به ورزش بوکس استان معرفی شدند. 

 

مسابقات استعداد های درخشان رشته‌ بوکس در ۴ شهریور ماه در شیراز و یک مهر ماه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظرات