خبرهای داغ:

اجرای طرح امنیت محله محور با توقیف ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در شاهرود

شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف در راستای تداوم اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۹۵۳۳۷۲۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

اجرای طرح امنیت محله محور با توقیف ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با رانندگان وسائل نقلیه‌ای که در پارک‌ها و خیابان‌های اصلی و منتهی به تفرج گاه‌ها با حرکات نمایشی و پرخطر، ضمن ایجاد خطرات جانی و مالی برای خود و دیگران، موجبات ترافیک و مزاحمت برای شهروندان را فراهم می‌آوردند، طرح تشدید برخورد با حرکات مخاطره آمیز موتورسیکلت سواران و رانندگان خودرو‌های متخلف طی هفته گذشته در دستور کار پلیس قرار گرفت.
اوافزود: در این راستا با تلاش‌های شبانه روزی و گشت زنی‌های فعال و هدفمند ماموران انتظامی و راهور در سطح شهر، تعداد ۱۶ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودروی متخلف و دارای حرکات نمایشی مخاطره آمیز و قانون شکن توقیف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اجرای این طرح صرفا جهت جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان و حفظ سلامت عایران و راکبان موتورسیکلت‌ها است. از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه حرکات نمایشی و پر خطر از سوی رانندگان وسائل نقلیه، با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان ضمن تقدیر از عموم شهروندان قانونمند که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث انضباط ترافیکی در سطح معابر می‌شوند خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد تعداد اندکی از رانندگان قانون گریز با تخلفات و اعمال هنجارشکنانه خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را برهم زنند و به طور قطع تخلفات آن‌ها از دید پلیس پنهان نخواهد ماند و این خودرو و موتور سیکلت‌ها ضمن اعمال قانون، توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار