زنجان _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در روستای گل مکان شهرستان خدابنده 116 نفر از اهالی این روستا و روستاهای رباط، رحمت آباد و پرچین رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۲۷
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،حکمت الله هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: ویزیت رایگان جزو وظایف حمایتی هلال احمر به شمار می‌رود که با همکاری خیرین انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همه پزشکان، پرستاران و مسئولان فنی که در این طرح حضور و برای مراجعان خدمات می‌دهند کاملا داوطلبانه و با هدف محرومیت زدایی انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اعتقاد داریم باید با همکاری و تعامل پزشکان داوطلب هلال احمر در مناطق محروم و دورافتاده حضور پیدا کرده و در ارتقای سلامت و بهداشت منطقه سهیم باشیم.

هاشمی ادامه داد: امروز ارائه خدمات رایگان درمانی توسط پزشکان و متخصصان در طرح کاروان سلامت روستای گل مکان موجب استقبال اهالی این روستا و روستا‌های اطراف شده که این مهم ارزشمند است.

وی یادآوری کرد: ارائه این خدمات در مناطق محروم ادامه خواهد داشت و از ابتدای سالجاری تاکنون در قالب پنج طرح کاروان سلامت در مناطق کم برخوردار استان زنجان خدمات درمانی رایگان ارائه داده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: قیمت تمام شده اجرای این طرح‌ها بسیار بالاست و این هزینه‌ها از محل کمک‌های خیرین و اعتبارات داخلی هلال احمر پرداخت می‌شود تا به هموطنان خدمات رایگان ارائه دهیم.

هاشمی یادآوری کرد: ویزیت رایگان ۱۱۶ نفر از اهلی روستا‌های گل مکان، رحمت آباد، رباط و پرچین با هزینه ۹۵۰ میلیون ریالی انجام شد.

وی اظهارداشت: تیم کاروان سلامت هلال احمر ابهرشامل پزشک عمومی، متخصص، زنان و زایمان، دندانپزشکی، آزمایشات پزشکی، تزریقات، مشاوره و ارائه آموزش برای مراجعان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در کنارارائه این خدمات، تیم سحر واحد جوانان هلال احمر ابهر نیز اقدام به برگزاری مسابقه، ترسیم نقاشی توسط کودکان و دانش آموزان روستا، بازی‌های فکری، در قالب طرح شوق رویش برای غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها در نیم روز کردند.

گفتنی است، روستای گل مکان از توابع شهرستان خدابنده واقع در مسیر ابهر- خدابنده ۳۵ خانواده دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار