اعزام دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم

دانشجویان پسر جهادی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم استان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۸۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: اردوی جهادی دانشجویان به مناطق محروم روستای ده تل بخش منج شهرستان لردگان به همت کانون فرهنگی و اجتماعی عرش دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به مدت سه روز برگزار شد.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد افزود: با همت و همکاری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و گروه جهادی نور امید رنگ آمیزی و بازسازی مدرسه فدائیان اسلام روستای دِه تُل از توابع بخش منج در شهرستان لردگان انجام شد.

وی گفت: دانشجویان جهادگر این مدرسه ابتدایی را کامل رنگ آمیزی کرده تا دانش آموزان در اول مهر ماه با شور و نشاط خاص سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

وی هدف از برگزاری اردو جهادی را محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و بهبود کیفیت مدارس برای آبادانی کشور آن هم با تقویت روحیه جهادی و گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری در بین دانشجویان عنوان کرد.

حجت الاسلام قاسمی نژاد یادآور شد: در این اردوی جهادی همچنین برای گرامیداشت مقام شهدا و برکت کار، دیداری هم از خانواده شهدای والامقام منطقه انجام شد.

وی گفت: با قدم نهادن در مسیر شهدا و آرمان‌های انقلاب و جهاد تبیین بتوانیم در زمره افرادی باشیم که به فرموده قرآن "وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ" و منتظر شهادت هستند.

ادای احترام، قرائت فاتحه و عطرافشانی قبور مطهر شهدای روستای آبچنار زیلایی و همچنین مداحی، سخنرانی و سینه زنی به مناسبت ایام محرم از دیگر برنامه‌های این اردوی سه روزه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار