توسط مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان

پیام محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان درپیامی حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم، وپیام تسلیت صادرکرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۵۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین علی دریکوندی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان درپیامی دومین اقدام تروریستی در طول یکسال گذشته در شاهچراغ را محکوم وپیام تسلیت صادرکرد.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تلخ و تأسف‌بار تروریستیِ حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) که منجر به شهادت و مجروح‌شدن جمعی از زوار، نمازگزاران و مردم عزیز و بی‌گناه شد، موجب تأثّر و تألّم عمیق قلبی است.
بار دیگردستان خبیث استکبار از آستین ناپاک تروریست های تکفیری وجنایتکار بر علیه مردم شهید پرور ایران بیرون آمد تا عصبانیت آنها را درباره این نظام و مردم و انقلاب عزیز وقدرتمند نشان دهد.
بدخواهان و مستکبرانِ آمر و مزدورانِ ضعیفِ عاملِ این جنایت بدانند که تجربه تاریخی، گواه عزّت‌طلبی و انسجام روزافزون ملت ایران در مقابله با طراحان اصلی حوادثی از این دست بوده و تاریخ سرفراز تشیّع، ره‌آورد همین انسجام و عزت‌طلبی برخواسته از مکتب عاشورا است.
ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله) و ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه خانواده محترم شهدای این حمله تروریستی از خداوند متعال برای بازماندگان و خانواده های این شهیدان صبر و اجر و برای  مجروحان  شفای عاجل مسئلت می‌نمائیم.
علی دریکوندی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی علیه السلام تنگستان.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار