پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در پی حادثه شاهچراغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در پی محکومیت حادثه تروریستی مجدد تکفیری‌ها در حرم شاهچراغ پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۴۳
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا یزید فَکِد کَیْدک وَاسْعَ سَعْیک و ناصِبْ جُهْدَک فوالله لا تمحُو ذکرنا و لا تُمیتُ وَحْیَنا» (مقتل الحسین مکرّم،‌ ص 464)
« ای یزید هر چه می‌توانی نقشه بکش و تلاش کن و بکوش، به خدا سوگند یاد ما محو شدنی نیست و وحیِ ما را هم نمی‌توانی از میان برداری».حضرت زینب کبری(س)

با عرض سلام، تحیت، احترام، تسلیت وتعزیت ایام اسارت آل الله.

درایام اسارت آل الله، خبر وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی حضرت شاه چراغ علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران و هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.

دشمنان کوردل و مزدور انقلاب اسلامی ایران که با دسیسه های مختلف و استفاده از حربه‌های گوناگون ضد انسانی تلاش می‌کنند مردم را از مسیر نورانی سروروسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و انقلاب اسلامی مأیوس و منحرف سازند، این‌بار در اقدامی تروریستی آتش کین خود را بر روی مردم بی‌دفاع و شریف و بیگناه گشودند و با شهادت ومجروح کردن آن‌ها، چهره پلید و ضد انسانی خود را نمایان ساختند.

بدون تردید، تلاش‌های واهی دشمنان نه‌تنها هیچ خللی به عزم و اراده ملت ایران وارد نمی‌سازد بلکه منجر به انسجام، اتحاد و همبستگی بیشتر شده و عزم راسخ ملت شریف ایران در پیگیری آرمانهای امام عزیز (ره) و انقلاب اسلامی را تقویت می‌نماید.

دشمن با طراحی فتنه های گوناگون، به‌دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور است واین اقدام تروریستی نیز بخشی از آن سناریوها است.
مردم غیور و بصیر ما نسبت به توطئه ها و اهداف گروهک‌های تکفیری و عوامل نا امن کننده امنیت کشور که به استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی وابسته هستند بصیرت نافذ وجامعی دارند و قطعا دشمنان ما با این گونه اقدامات نمی توانند یاد ونام اهل البیت علیهم السلام را از بین ببرند ونخواهند توانست سرسوزنی در عزم واراده محبان آل الله وملت انقلابی، سستی واخلال ایجاد نمایند.

این جانب ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، سکوت سنگین و تعجب‌انگیز مدعیان حقوق بشر و مزدوران خارج نشین که داعیه دفاع از مردم دارند را مصداق بارز نفاق و تزویر دانسته، شهادت ومجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز را به محضر امام زمان(عج)، نائب المعصوم امام خامنه ای عزیز، آحاد ملت شریف ایران اسلامی وخانواده های داغدیده و آسیب دیده این واقعه، تسلیت وتعزیت عرض نموده و از درگاه ربوبی تندرستی وعافیت رابرای مجروحان این حادثه تلخ ،مسئلت می نمایم .
۲۴مرداد سال ۱۴۰۲

 سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار