قرارگاه حجاب و عفاف به ریاست فرماندار پیشوا در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۱۲۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،  قرارگاه حجاب و عفاف به ریاست ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

در این نشست که باحضور معاون سیاسی، بخشداران و روسای اداره،نهادهای شهرستان برگزار گردید، موضوعات ذیل حوزه حجاب و عفاف مورد بحث و بررسی قرارگرفت و دستورات لازم برای اجرائی شدن انها صادر گردید.

فرماندار شهرستان ضمن تبیین اهمیت موضوع حجاب و عفاف وتاکید بر انجام پیگیری های لازم در این خصوص بیان نمود:
در بحث حجاب و عفاف حجت برای ما سخن امام خامنه ای حفظه الله است و در موضوع برخورد با کشف حجاب، که مطالبه عموم مردم می باشد هیچ گونه مسامحه ای نخواهیم داشت.

وی در ادامه افزود:
در موضوع حجاب و عفاف،فرهنگ سازی در دستور کار ما قراردارد، ولی این بدان معنی نیست که قانون اجرا نشود.

لذا علاوه بر انجام کارهای زیر ساختی مثل برگزاری دوره های تبیینی در مدارس ودانشگاه ها، پیگیری انجام مصوبات قانونی نیز مهم،و در دستور کار این قرارگاه قرارخواهد داشت.

تلاش برای ایجاد فروشگاه مد ولباس به سبک ایرانی، اسلامی، ممنوعیت کاشت ناخن برای کارمندان اداری وآموزشی در سطح شهرستان،ابلاغ آیین نامه های انضباطی به دانشگاهها و جلوگیری از ثبت نام متخاطیان، تشکیل کارگروه نظارت وبازرسی ورصد کردن موضوعات از طریق این کارگروه، تشکیل کارگروه مردمی و استفاده از ظرفیت های آن دراین خصوص، نظارت مستقیم اتاق اصناف براماکن فروش پوشاک وجلوگیری از عرضه پوشاک غیر متعارف، تشکیل مجمع خیرین حوزه حجاب و عفاف از جمله مصوبات قرارگاه امروز حجاب و عفاف فرمانداری شهرستان پیشوا بود.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار