الگو باشیم؛

ساخت ورق رویه خودرو توسط جوانان نخبه چهارمحال و بختیاری

مسول بسیج کارگران چهار محال بختیاری گفت: جوانان نخبه استان توانستند ورق رویه کاملا داخلی را تولید کنند.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۴۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سرهنگ پاسدار سلمان گنجی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه ورق خودرو استان با اعتماد به جوانان نخبه در حال ساخت مراحل پایانی ورق رویه کاملا داخلی خودرو است.

وی افزود: کارخانه ورق خودرو، استان چهارمحال و بختیاری که تا به امروز ورق زیر خودرو را تولید می‌کرده است. توانسته با اعتماد به نخبگان و جوانان ایرانی قطعه کاملا ایرانی ورق رویه خودرو را تولید کند و مراحل پایانی آن در دست انجام است.

گنجی عنوان کرد: به دلیل مشکل آب مورد نیاز کارخانه فولاد سفید دشت چهارمحال بختیاری و کارخانه ورق خودرو، مجبور به خرید پسآب فاضلاب شهر بروجن شده و با اعتماد به نخبگان و جوان در داخل کشور توانستند دستگاه تصفیه خانه کاملا داخلی را با یک پنجم هزینه خارجی راه اندازی کنند.

مسول بسیج کارگران، استان چهار محال بختیاری افزود: کارخانه پتروشیمی لردگان در زمان تحریم و عدم همکاری کشور‌های طرف قرارداد با ۳۰ درصد احداث کارخانه تعطیل شده بود؛ در نتیجه با اعتماد و تکیه به دانش داخلی و جوانان نخبه استان و ساخت قطعات خودرو، توسط دانشمندان جوان داخلی کارخانه بحمدالله راه اندازی شده و در حال تولید است.

وی در پایان تصریح کرد: علاوه بر آن قرار است دانشمندانی که این کارخانه را راه اندازی کردند، کارخانه‌های مشکل‌دار دیگر استان‌ها را نیز مانند کارخانه پتروشیمی لردگان به چرخه تولید آورده و راه‌اندازی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار