خبرهای داغ:

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و کانون بسیج فرهنگیان کرخه

کد خبر: ۹۵۳۲۹۰۸
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج کرخه، مراسم تکریم ومعارفه فرماندهان بسیج حوزه دانش آموزی شهید فهمیده و کانون بسیج فرهنگیان کرخه با حضور جناب سرگرد پاسدار "گوروی" فرمانده سپاه شهرستان کرخه و هیئت همراه و "یوسف گل مغانی زاده" مدیر آموزش و پرورش شهرستان کرخه و همکاران اداری در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

 

در این جلسه گل مغانی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کرخه در خصوص تعامل و همکاری بیشتر آموزش پرورش و بسیج سخنانی را بیان کرد

سپس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه جناب سرگرد پاسدار قاسم گوروی در این جلسه، با تقدیر از زحمات بی‌شائبه فرماندهان سابق حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان گفت: مأموریت سپاه و آموزش و پرورش مأموریت‌های مهمی در انقلاب اسلامی محسوب میشود، زیرا قرار است دانش‌آموزانی که آینده‌ سازان این کشور هستند را تعلیم و تربیت کند.

 

فرمانده سپاه کرخه:بسیج فرهنگیان با ظرفیت های عظیم خود نقش مهمی در تحقق اهداف تعلیم و تربیت بر مبنای سند تحول بنیادین دارد.  

 

قاسم گوروی در ادامه اظهار داشت: مقوله تربیت و نقش دانش‌آموزان در آن بسیار مهم بوده و نقشی اساسی است که همه ما می‌توانیم با تربیت افراد شایسته، انقلاب اسلامی را در آینده به سمت و سوی خوبی هدایت کنیم و این به نفع مصالح جامعه است.

 

 و در خاتمه از زحمات و تلاش‌های صادقانه و ارزشمند "برادر بسیجی محمد عبدالخانی "فرمانده سابق حوزه دانش آموزی شهید فهمیده و "برادر بسیجی احمد رشنو" مسئول بسیج فرهنگیان تجلیل و قدردانی شد، سپس آقای "سرگرد پاسدار مهدی دلفی" به عنوان فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و مسئول بسیج فرهنگیان کرخه معرفی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار