تشکیل ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرمان

ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرمان با حضور مسئولین دانشگاه‌های استان به منظور برنامه ریزی مدون برای اعزام دانشجویان به راهپیمایی اربعین تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۸۲۷
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرمان با حضور مسئولین دانشگاه‌های استان در دانشگاه شهید باهنر کرمان، به منظور هم اندیشی، تصمیم گیری و برنامه ریزی جامع و مدون برای اعزام دانشجویان به راهپیمایی اربعین بصورت حضوری و مجازی تشکیل جلسه داد. در این جلسه مسئولان دانشگاه‌های استان کرمان ضمن اشاره به تجربیات سنوات قبل به مشورت و تبادل نظر در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن نحوه اعزام دانشجویان در قالب قرارگاه شهید علم الهدی پرداختند.
سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان و رئیس قرارگاه استانی شهید علم‌الهدی در این جلسه طی سخنانی گفت: در بحث رخداد بی نظیر و بین المللی اربعین لازم است دانشجویان ما به عنوان سفیران در این اجتماع عظیم شرکت کرده و ما بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر از ظرفیت و برکات و پیامد‌های آن بهره کامل را ببریم.

حسین اکبری فرد افزود: باید همه دانشگا‌ها بتوانند از حداقل رسالتی که در حوزه فرهنگی دارند در بحث تسهیل اعزام دانشجویان از استان‌ها تا مرز‌ها و همچنین بحث برگشت از مرز را بکار گیرند.
در ادامه جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان، ضمن اشاره به برپایی موکب‌های دانشجویی و برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت گفت: هسته بین الملل بسبج دانشجویی در راهپیمایی اربعین حضوری فعال خواهد داشت. محسن عسکرزاده با اشاره به علاقمندی فراوان دانشجویان برای حضور در راهپیمایی اربعین افزود: با جمع بندی تعداد دانشجویان اعزامی هر دانشگاه، پیگیری‌های لازم در خصوص بحث تامین اتوبوس صورت خواهد گرفت. او اظهار داشت: یک پک فرهنگی- پزشکی نیز تهیه شده که در اختیار دانشجویان اعزامی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات