مدیر انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی ادبیات پایداری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۷۸
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ مدیر انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی ادبیات پایداری در این استان خبر داد و گفت با برگزاری اینگونه کارگاه‌ها شاید بتوانیم دینی که از شهدا بر گردنمان داریم ادا کنیم.
مریم ریحانی در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان در خراسان شمالی درباره کارگاه ادبیات پایداری اظهار کرد: این کارگاه با توجه به نیاز روز و تربیت نویسندگان برای این موضوع برگزار شد که با استقبال پرشور جوانان همراه بود.
وی با بیان اینکه حق شهدا و ایثارگران بر گردنمان است افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان گنج‌هایی هستند که تجربیاتشان باید به گوش جهانیان برسد از این‌رو وجود چنین کارگاهی ضروری به نظر می‌آمد.
به گفته مدیر انجمن ادبیات داستانی بسیج خراسان شمالی، تعداد ۲۰ نفر از نویسندگان علاقه‌مند هم‌استانی بصورت حضوری و تعداد ۱۵ نفر نویسنده از کل کشور به‌شکل مجازی در این کارگاه شرکت کردند.
ریحانی اضافه کرد: در اختتامیه این کارگاه، تعدادی از هنرآموزان به خوانش داستان خود پرداختند که مورد توجه دکتر تقی صادقی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سرهنگ محمد براتی جانشین فرمانده سپاه در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه خراسان شمالی قرار گرفت.
به گزارش بسیج هنرمندان، کارگاه ادبیات پایداری انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خراسان شمالی در سه روز متوالی به مدت ۱۲ ساعت و با تدریس استاد تیمور غلامی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار