خبرهای داغ:

زنجان قهرمان مسابقات ووشو قهرمانی بسیج کشور شد

نفرات برتر مسابقات ووشو قهرمانی بسیج برادران کشور(جام ولایت) در رده جوانان با پایان یافتن رقابت ورزشکاران در بخش تالو به میزبانی استان زنجان معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۷۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

نفرات برتر مسابقات ووشو قهرمانی بسیج کشور در زنجان معرفی شدند/زنجان قهرمان مسابقات ووشو قهرمانی بسیج کشور

استان‌های برتر مسابقات ووشو قهرمانی بسیج به ترتیب زیر است:

مقام اول : زنجان
مقام دوم : تهران
مقام سوم: مازندران

تیم اخلاق: آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زنجان در دسته اول امیرحسین حامدی از تهران، امیرحسین باقرزاده از هرمزگان و علی حق دوست از آذربایجان غربی اول تا سوم شدند.

در دسته دوم امیرحسین چرزه از هرمزگان، علی سان احمدپور از آذربایجان غربی و ابوالفضل یگانه‌جو از استان فارس مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در دسته سوم، محمدپارسا مددی از تهران، عرفان زارعی از اصفهان و سید علی ابطحی از اصفهان مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در دسته چهارم نیز امیرحسین عباسی از زنجان، محمد جاوید از قزوین و امیرحسین هاشمی از استان فارس اول تا سوم شدند.

مسابقات ووشو و تکواندوی قهرمانی بسیج برادران کشور(جام ولایت) در رده جوانان به میزبانی استان زنجان با حضور حدود ۵۰۰ ورزشکار برگزار شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در این باره گفت: نفرات اول تا سوم این مسابقات از طریق فدراسیون های مرتبط به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.

رضا نجفی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقات برگزیدگان مرحله استانی از سراسر کشور بودند، اظهار کرد: حدود ۳۰۰ نفر از ورزشکاران در رشته تکواندو و ۲۰۰ نفر نیز در رشته ووشو(ساندا و تالو) با هم رقابت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار