خطیب جمعه ساوه؛

تبیین گری و بیان صحیح حقایق، وظیفه اصلی اصحاب رسانه

خطیب جمعه ساوه با تاکید بر نقش رسانه‌های در تبیین گری و بیان حقایق گفت: پس از تقویت روزافزون نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه، سیاست تطهیر پهلوی برای زدودن دستاوردهای انقلاب اسلامی و کمرنگ کردن نفوذ آن در سطح منطقه در دستور کار جبهه داخلی و خارجی دشمن قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۶۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ساوه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساوه با اشاره به روز مقاومت اسلامی و روز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان بر ارتش سر تا پا مسلح و جنایتکار رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ 33 روزه و پیروزی مقاومت مردم مظلوم غزه در مقابل جنایت جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی گفت: در سالیان گذشته مردم جهان یکی از فجیع ترین جنایت علیه بشریت را در نوار غزه شاهد بودند.

وی افزود: در این جنایت تاریخی ارتش سر تا پا مسلح، یک منطقه کوچک را در گوشه سرزمین فلسطین به محاصره درآورد. از زمین و هوا و دریا به ریختن مواد منفجره بر سر ساکنان این باریکه و کشتن مردم و تخریب منازل و تاسیسات شهری مبادرت کردند؛ اما نهایت پس از 30 روز مقاومت جانانه مردم غیور و البته مظلوم نوار غزه، آتش و غبار جنگی و نابرابر و تهاجمی وحشیانه با شکست قطعی متجاوزان اسرائیلی فروکش کرد و یک پیروزی بزرگ را در تاریخ به ثبت رساند و البته این پیروزی در جای خود دارای نکته ها و پیام هایی است.
حجت‌الاسلام رحیمی گفت: از عموم اهالی رسانه هنر و ادب انتظار می رود که برای ماندگاری و نیز روشنگری افکار عمومی دنیا با بهره گیری از ابزار اثرگذار رسانه و هنر، در تبیین ابعاد گوناگون جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی به وظایف خود عمل کرده و اقدامات لازم را به عمل آورد.
خطیب جمعه ساوه تصریح کرد: اگر این مقاومت‌ها در هر زمانی وجود داشت و خبرنگاران آن روز بصیر بودند ما در سال 1345 شاهد جدایی بحرین از ایران در سکوت خبری به دستور شاه نبودیم و اینکه در دوران جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی، یکی از محورهای این جنگ از سوی دشمن، پروژه تطهیر پهلوی و تحریف اتفاقات غم بار آن دوران خفت بار است.

وی افزود: پس از تقویت روزافزون نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه، سیاست تطهیر پهلوی برای زدودن دستاوردهای انقلاب اسلامی و کمرنگ کردن نفوذ آن در سطح منطقه در دستور کار جبهه داخلی و خارجی دشمن قرار گرفت؛ پیشروی این سیاست به گونه ای بود که مقابله با آن به ضرورتی آشکار برای جبهه انقلاب اسلامی تبدیل شده است و رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به این تهدید فرهنگی و تاریخی هشدار داده اند.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی گفت: سلطنت طلبان و بهائی های داخل و خارج ایران که سالهاست دست خود را از مواهبی که در عصر پهلوی داشتند کوتاه می بینند و اصلی ترین بازیگران پروژه تطهیر پهلوی هستند.
خطیب جمعه ساوه به بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و خانواده های ناو گروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این دریانوردان سرافراز دل رهبر عزیز انقلاب را شاد کردند و ایشان در این دیدار به نکات لطیف و ظریفی اشاره کرده و فرمودند این حرکت پرمعنا و عمیق را نباید به چشم یک حادثه نظامی و دریایی نگریست؛ چرا که هر یک از عوامل شکل دهنده آن درخور توجه و درس آموزی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار