خبرهای داغ:
بسیج تحلیل می کند/ برای آنهایی که قبله گاه غرب را عبادت می کنند

آفریقا در مسیر بیداری، آمریکا در اندیشه موج سواری

امروز آمریکا به دنبال چپاول ملت هاست و آفریقا در مسیر بیداری و قطع دست طمع غرب است.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۳۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

 

قزوین_به گزارش بسیج، کشور نیجر در آفریقا با جمعیت ۲۵ میلیون نفر یکی از منابع مهم اورانیوم، طلا، آهن و نفت است. این کشور فقیر آفریقایی از سال۱۹۶۰ استقلال خود را از فرانسه به دست آورد و تا کنون ۴ کودتا و سقوط دولت های مختلف را تجربه کرده است.

آنهایی که قبله گاه غرب را عبادت می کنند و بهشت آرزوهایشان است نیازمند یک نگاه به کشورهای مطیع سیاست های استعمارگران هستند تا فلسفه دشمنی با انقلاب اسلامی را بیاموزند.

کشور نیجر بیش از ۳۰۰ سال استعمار فرانسه را تجربه کرده است، این کشور شعار مرگ بر آمریکا سر نمی دهد و مردمانش هم مسیحی هستند بهانه عده ای غربگرا که راز عقب ماندگی را در اسلام می دانند در این نقطه پیدا نمی شود.

کشوری با ۱ میلیون و ۲۸۰ هزار کیلومتر مربع که ۸۳ درصد آن بیابان و ۶۵ درصد مردم در فقر مطلق به سر می برند.

۸۳ درصد مردم در بیابان ها و روستاها زندگی می کنند، ۱۶ درصد نیز در شهرها و سواحل رود نیجر از وضعیت بهتری برخوردارند. مردمی که در مدت ۳۰۰ سال حضور فرانسه و ۶۰ سال استقلال زیر سلطه غرب در وضعیت اسفبار زندگی به سر می برند.

۷۰ هزار نفر در این کشور شاغل هستند و ۳۰۰ هزار نفر تلفن همراه دارند و ۴۰ هزار خط تلفن ثابت. ۹۰ درصد مردم از حداقل سواد برخوردار نیستند، وضعیت بهداشت وحشتناک است و بیش از ۳ درصد مردم آلوده به ویروس ایدز هستند و تعدادی نیز شناسایی نشده اند.

از هر هزار نوزاد بیش از ۳۰۰ نوزاد قبل و بعد از تولد از بین می روند، نیجر بیش از ۱۵ درصد منابع اورانیوم اروپا را تامین می کند و ۳۰ درصد منابع برق و هسته ای فرانسه از نیجر و مالی تامین می شود. فرانسه به تنهایی سالانه ۷۵ تن طلا از نیجر و مالی استخراج می کند، وضعیت راهها در نیجر در حد استاندارد یک قرن گذشته هم نیست.

حال متوجه می شوید که با اروپا و آمریکا اگر رابطه داشته باشید، دین هم از سیاست جدا شود، مرگ بر آمریکا هم نگویید و کسی شما را تحریم نکند‌، می شود نیجر با معادن غنی، دیگری کره و ژاپن می شوند با پیشرفت قوی و نتیجه گسستن یوغ بندگی و بردگی می شود ایران اسلامی با بازیابی قدرت تمدن نوین اسلامی!

جالب تر اینکه هیچ یک از این کشورها به اندازه ایران مورد تحریم، کارشکنی و جنگ نبوده اما چرا در بسیاری از حوزه ها قوی تر عمل می کنیم و جزو برترین ها هستیم؟ امروز آمریکا به دنبال چپاول ملت هاست و آفریقا در مسیر بیداری و قطع دست طمع غرب است.

کشورهای ضد استعماری باید در سراسر دنیا هسته سازی کنند و کشورهای مخالف غرب سلطه گر را تجهیز کنند تا هزینه استعمار بر ملت ها آن قدر سنگین باشد که هیچ گاه به فکر حمله و چپاول نباشند.

به قلم صادق چگینی_ دبیر سیاسی خبرگزاری بسیج قروین

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار