خبرهای داغ:

مدیران و مسئولان باید تحت سیطره جامعه خبری نگران عملکرد خود باشند

امام جمعه دزفول با تبریک روز خبرنگار گفت: مدیران و مسوولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید تحت سیطره جامعه خبری نگران عملکرد خود باشند.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۳۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول حجت الاسلام مسعود بهرام پور عصر چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن ارشاد دزفول از خدمات ارزشمند خبرنگاران این شهرستان قدردانی کرد و افزود: خبرنگاری رسالت بزرگی است که امروزه در فضای رسانه‌ای ایجاد شده زندگی بشریت و حرکت آنها را پررنگ و تلاش ها را مضاعف کرده است.

وی افزود: اگر هرچیزی در جای خودش قرار بگیرد خبرنگاری در تمدن سازی که امروزه یکی از اهداف دنیا است نقش خود را به بهترین نحو ایفا خواهد کرد.

حجت الاسلام بهرام پور بیان کرد: در عصر جنگ تمدن ها که همه در تلاش هستند حقانیت خود را اثبات و بشریت را به سوی خود جذب کنند؛ برخی در تلاشند با شهوات و برخی با عرضه علم، دانش و برجسته کردن توانایی علمی خود و برخی در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی توجه همه را به خود جلب کنند.

حجت الاسلام بهرام پور توجه به اخلاق را از وظایف خبرنگاران دانست و گفت: در اسلام و فرهنگ دینی به علم توجه زیادی شده است.

وی با بیان اینکه خانواده از منظر اسلام بالاترین نماد جمعی انسان است، افزود: امروز خبرنگاران بهترین بازوان اسلام برای جهانی کردن مفهوم خانواده در اسلام هستند.

امام جمعه دزفول اظهار کرد: خبرنگاران باید براساس معرفت موارد را رصد و اولویت ها را مشخص و براساس آن حرکت کنند.

وی افرود: امروز جامعه خبرنگاران چند ماموریت دارد که باید انجام دهد تا در جهت رشد و تعالی جامعه موثر باشد.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه تولید خبر، معرفت جامعه را بالا می‌برد و باعث می‌شود انسان نسبت به هجمه‌های دشمن آگاه باشد، گفت: امروز تولید اخبار هدفمند و دروغ در جهت ویرانگری جامعه بسیار زیاد بوده که این امر ویرانگر است.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری افزود: خبرنگاران باید از خود بپرسند چه میزان جهاد تبیین را محقق کرده‌اند.

امام جمعه دزفول مطالبه گری را از دیگر وظایف خبرنگاران عنوان کرد و گفت: خبرنگاران باید مسوولان را امربه معروف و نهی از منکر کنند؛ همه مدیران باید تحت سیطره جامعه خبری از عملکرد خود نگران باشند.

وی افزود: وظیفه دیگر جامعه خبری این است که اتفاقات خوب جامعه را برجسته و از جنگ روانی دشمن جلوگیری کند.

حچت الاسلام بهرام پور تاکید کرد: سه مسوولیت بسیار مهم خبرنگاران در عرصه تمدنی از خبرنگاران انقلابی مورد انتظار است.

امام جمعه دزفول یاد شهدای خبرنگار را گرامیداشت و اظهارامیدواری کرد خبرنگاران رهروی آنها باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار