برگزاری بزرگداشت روز خبرنگار در اهرم

آیین نکوداشت روز خبرنگار وتجلیل از خبرنگاران توسط فرماندار شهرستان تنگستان برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۳۲۳۳۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،احمدلطفی فرماندار تنگستان در همایش روز خبرنگار گفت:یکی از مهم ترین ویژگی های خبرنگار، داشتن عشق و علاقه و قریحه خبرنگاری است.
درابتدای این مراسم رضا ریاحی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تنگستان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:خبرنگار جلودار جهاد تبیین وامید آفرینی برای دفاع از انقلاب وارزشهای اسلامی است و تلاش خبرنگاران دراین عرصه ستودنی است.
در ادامه فرماندار تنگستان با ضمن برشمردن ویژگیهای یک خبرنگار به فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی درامسال پرداخت و افزود: امسال، دولت با دست زدن به یک کار ابتکاری ،مراحل پیش ثبت نام را در برنامه ی خود قرارداد وتاکنون استقبال خوبی درسطح شهرستان واستان از موضوع صورت گرفته است.
احمد لطفی به تشریح ۴راهبرد مهم و اساسی از منظر بیانات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات پرداخت وتأکید داشت: انتخاب باید سلامت محور،امنیت محور،مشارکت محور ورقابت محور باشد.
ایشان یک نماینده خوب وخدمتگزار را چنین معرفی کرد:نماینده واقعی یک حوزه انتخابیه خاص موظف است نسبت به شناسایی دقیق مشکلات مخصوص حوزه انتخابیه با استفاده از روشهای علمی و تجربی و از طریق ارتباط مستمر و موثر با موکلین خود اقدام کرده و در راه حل آنها بکوشد.
احمد لطفی فرماندار تنگستان درپایان ضمن پاسخ به سوالات،انتقادات وپیشنهادات خبرنگاران شهرستان خواستار همکاری بیشتر خبرنگاران در عرصه معرفی نکات مثبت،پیشرفت ها وموارد امید آفرینی فعالیتهای شهرستان شد.
درپایان از خبرنگاران فعال درسطح شهرستان تنگستان تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار