برگزاری آیین بزرگداشت نخستین قیام مردم سیستان به خونخواهی امام حسین (ع) در زهک

اجتماع مردمی نخستین قیام مردم سیستان به خونخواهی امام حسین(ع)، همزمان با سالروز بزرگداشت شهدای مدافعان حرم، امروز چهارشنبه با حضور بسیجیان و مردم ولایتمدار منطقه سیستان در مصلی الغدیر زهک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۵۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان زهک، اجتماع مردمی نخستین قیام مردم سیستان به خونخواهی امام حسین(ع)، همزمان با سالروز بزرگداشت شهدای مدافعان حرم، امروز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید پوراندخت امام جمعه معزز شهرستان و معاون سیاسی فرماندار، جانشین فرمانده نظامی و انتظامی، ائمه جماعت مساجد، رؤسای ادارات، بسیجیان و مردم ولایتمدار مردم منطقه سیستان در مصلی الغدیر زهک برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید پوراندخت بیان کرد: قیام مردم سیستان به خوانخواهی امام حسین(ع) پس از یک تا ۲ ماه بعد از شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) در سیستان اتفاق افتاده و همه با اتحاد، همدلی و همکاری پای این منطقه بمانیم، درست فکر و تدبیر کرده واز تجربیات گذشته استفاده کرده و همواره در کنار هم بایستیم.

پوراندخت افزود: امروز این مراسم گرامیداشت برگزار شد که ما هم به عنوان پیروان ابا عبدالله الحسین مانند گذشتگان بتوانیم این عشق و ارادت و جانسپاری و خون دادن در راه ولایت را ادا کنیم و با الگوگیری از مردم آن دوران ولایتمدار باشیم و با بصیرت و فهم درست مسیر و راه درست را تشخیص دهیم.‏

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار