نمایش خیابانی «مرز» در نظرآباد تولید شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۷۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ نویسنده و کارگردان گفت: نمایش خیابانی «مرز» با محوریت نقش رسانه و تأثیر آن بر زندگی و تفکرات انسان‌ها، در نظرآباد تولید شد.

مهدی فتحی، نویسنده و کارگردان گفت: نمایش خیابانی «مرز» به نویسندگی و کارگردان خودم و طراحی مریم رضا‌زاده در نظرآباد تولید شد.

وی ادامه داد: این نمایش پرفورمنس در مورد نقش رسانه و تأثیر آن بر زندگی و تفکرات انسان‌ها است.

فتحی افزود: رسانه و فضای مجازی جزء جدایی ناپذیر زیست حقیقی افراد شده و درگیری مردم با این موضوع ما را نسبت به تهیه این اثر ترغیب کرد.

این هنرمند تصریح کرد: موضوع رسانه با اهمیت جریان نفوذ نیز سالیان متمادی توسط مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته اما عمق و اهمیت این موضوع در جامعه تبیین نشده است.

وی گفت: امروز رسانه به قدری قدرتمند است که به راحتی می‌توان فردی را به سمتی منصب و از سمتی عزل کرد و قدرت رسانه عزم من را برای نوشتن این نمایشنامه خیابانی جزم کرد.

فتحی ادامه داد: امروز رسانه خواسته یا ناخواسته بر زندگی افراد تأثیر گذاشته و افرادی توانستند آسیب‌های آن را مدیریت و کنترل کنند که با دانش و آگاهی در آن زیست کردند.

این هنرمند در خاتمه خاطرنشان کرد: زبان هنر در بیان مفاهم ارزشمند بسیار تأثیرگذار است و در این نمایش به اهمیت نقش رسانه در زندگی می‌پردازیم.

ارسال نظرات