خبرهای داغ:
فرجی خبر داد

احداث شهر بازی سرپوشیده در ملایر با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار

همدان- شهردار ملایر گفت: احداث شهربازی سرپوشیده با پیش‌بینی ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد که یکی از پروژه‌های بزرگ این شهر است.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۳۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجید فرجی در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث شهربازی سرپوشیده اظهار داشت: زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع برای احداث این شهربازی در مجموعه تفریحی مینی‌ورلد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: احداث شهربازی سرپوشیده با پیش‌بینی ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد که یکی از پروژه‌های بزرگ این شهر است.

شهردار ملایر افزود: تلاش ما بر این است تا با ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری، بتوانیم اوقات فراغت مناسب، سالم و نشاط‌آوری را برای شهروندان و جوانان شهر فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات ما در این حوزه، تعطیلی شهربازی‌ها در ماه‌های سرد سال است که در این راستا به دنبال ایجاد یک فضای سرپوشیده برای بازی‌های مهیج در ملایر بودیم.

فرجی ادامه داد: با احداث این شهربازی به دنبال معرفی هر چه بیشتر مجموعه تفریحی و توریستی مینی‌وُرلد هستیم و در آینده فضای فرهنگی و همایشی نیز در این مجموعه ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به سفر مریم جلالی، معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ملایر، اظهار کرد: به گفته وی مجموعه مینی‌وُرلد می‌تواند پایگاهی برای مستقر شدن تمام شهرهای جهانی و افقی روشن برای گردشگری و صنایع دستی ملایر باشد.

شهردار ملایر در ادامه از افتتاح بزرگترین آبنمای کف‌خشک غرب کشور در مجموعه تفریحی و توریستی مینی‌وُرلد همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: برای ایجاد این آبنما سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده که به قیمت امروز حدود ۷۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

*تکمیل مینی‌وُرلد؛ اولویت مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر نیز خبرنگاران را صدای رسای مردم دانست و تاکید کرد: انتقادات خبرنگاران در راستای اصلاح وظایف مدیران است و مدیران باید این نقدها را بپذیرند و برای اصلاح اقداماتی که به آنان نقد وارد است، گام بردارند.

مظاهر روزبهانی بیان کرد: انتقادات به‌جا و منصفانه خبرنگاران کمک کننده به انجام هر چه بهتر وظایف مدیران است و باید از نقد منصفانه آنها در راستای بهبود عملکرد خود استقبال کنند.

وی با اشاره به انتخاب هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر ملایر، تاکید کرد: تمام تلاش ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر است که از قبل باقی مانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر ادامه داد: در هفته دولت بخش عظیمی از پروژه‌های شهر بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تقویت ارتباط و تعامل هر چه بیشتر با ارگان‌ها، نهادها و بخش‌های مختلف مجموعه شهرستان را یکی از اهداف شورای اسلامی شهر برشمرد و ادامه داد: در تلاش هستیم از ظرفیت ادارات و نهادها برای پیشبرد اهداف شهری استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر اتمام پروژه تفریحی و توریستی مینی‌وُرلد، اغاز عملیات اجرایی پروژه راستان و تعیین تکلیف هتل نیمه کار سیفیه را از مهمترین اقدامات عمرانی برشمرد و افزود: بنا داریم هر سه هفته یکبار جلسه کمیسیون عمران را در شورا برگزار کنیم و روند اجرایی پروژه‌های بررسی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز و هفته خبرنگار، اظهار داشت: اصحاب رسانه صدای مردم هستند و می‌توانند به نحو احسن مشکلات و مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

حجت الاسلام احمد چهاردولی به ضرورت گوشزد کردن عیب‌ها و نواقص در حوزه‌های مختلف اجرایی و نقد منصفانه توسط اصحاب رسانه، تاکید کرد: در کنار نقدها، ضروری است که تلاش‌ها و خدمات هم دیده شود.

وی خبرنگاران را صدای حق‌طلبی و عدالت‌طلبی مردم در ابعاد مختلف دانست و ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر در سایه وحدت، همدلی و وفاق در تلاش برای توسعه و آبادانی شهر و رفاه و آرامش شهروندان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات