معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با انتشار پیامی روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه روشنگری و جهاد تبیین تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۰۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

در متن پیام منوچهر سالاروند آمده است: جایگاه قلم   چنان والا و ارزشمند است که خداوند در قرآن کریم   به قلم و آنچه مى ‏نويسند سوگند یاد می کند.

 خبرنگاران  روایت کننده حقیقت و روشنگری هستند و   جهاد تبیین را با بیان واقعیت ها و حقایق   جامعه جامه عمل می پوشانند.  

  اصحاب رسانه   شریان حیاتی و حلقه اتصال آحاد جامعه به یکدیگر هستند که با روایت اتفاقات ، وقایع و رخدادهای مختلف در سطح جامعه پیام آور همبستگی  و اتحاد ملت در عرصه های مختلف بوده و در بزنگاه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی؛ بحران هایی مانند سیل، زلزله و حوادث غیر مترقبه و مناسبت های ملی و مذهبی رسالت اطلاع رسانی امانتدارانه و آگاه سازی و هدایت افکار عمومی در راستای رفع مشکلات را بر عهده دارند.

رسانه ها به عنوان افسران جنگ نرم خاکریز اول دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هستند و  هجمه هایی را که از سوی  معاندان و رسانه های استکبار به ملت بزرگ ایران وارد می شود،  خنثی می کنند.

خبرنگاران متعهد عرصه خبر  در مقابل تحریف و تخریب و تزویر ایستادگی و مقاومت می کنند و در این راه شهدای گرانقدری را نیز از آغاز انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مقاطع مختلف انقلاب تقدیم نظام اسلامی کرده اند. قلمتان سبز باشد.

 

ارسال نظرات