خبرهای داغ:

تجلیل از خبرنگاران توسط فرمانده سپاه ناحیه ایذه

صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ایذه در دفتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۷۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ایذه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرو سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین انشاالله عزاداری های شما مورد توجه حق تعالی گرفته باشد در این دیدار با تبریک هفته خبرنگار گفت: « فعالیت در عرصه ی زیبای اطلاع رسانی و انعکاس رویدادها و خواسته های مردم، و گزارش خدمات نظام کاری ظریف و در عین حال دشوار است و طبیعی است که برآورده کردن انتظارات و توقعات تمامی افراد و گروه ها آن هم با امکانات ناکافی، به آسانی امکان پذیر نیست .

 

 

سرهنگ اکبر میرنام با بیان اینکه ؛اصحاب رسانه بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسولان هستند اظهار داشت:بعضی انتظارات متقابل رسانه و مدیران باید توسط طرفین  رعایت گردد.

 

 

وی با اشاره به اهميت غير قابل انكار تأثير خبر گفت: امروزه خبر و خبررسانی مطلوب، به‌عنوان بزرگترين ابزار در انعكاس خدمات دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود دیدی که دشمن با تمام تهدید رو میز خود به زیر میز کشیده شد و نتوانسته کاری بکند و در حال قلم زدن نا،امن جلو دادن کشور نا امید کردن مردم هستن اما جوانان ما در میدان آماده هستن مثل کشتی هستند و در راستای دولت اسلامی حرکت میکنند.

 

وی عنوان کرد :دشمن به اندازه جنگ هشت ساله دلارها و رسانه های معاند تلاش کردن به این مردم آسیب بزنند به گفته رهبری احمق ها نمی‌داند این مردم شهید ،جانباز ۶۶۰شهید دادیم در همین ایذه سرداران بزرگ تقدیم این انقلاب کردیم نمونه آن سردار شهید جهانگیر مرادی یکی از چهره‌های شاخص دفاع مقدس که خود یزدی ها شجاعت بزرگمردی این شهید چگونه با افتخار صبحت می کنند دشمن در تلاش است بختیاری را جلو نظام قرار دهد اما سخت در اشتباه هستن بختیاریها همیشه پای آرمانهای انقلاب اسلامی بوده هستند

 

فرمانده سپاه ناحیه ایذه با بیان اینکه ؛ باید حقوق خبرنگاران رعایت شود و  نقد آنها  را  پاس بداریم و در کار آنها دخالت ننمائیم  گفت: البته باید خبرنگاران  واقع بینی و سرعت و دقت را در دستور کار خود قرار دهند انتظار داریم شفاف حرف بزنیم و دو پهلو نزنیم چون مردم با سواد هستن ریز بینانه رصد می کنند

 

 

سرهنگ میرنام اظهار داشت :خبرنگار کسی است که به حرفه خبرنگاری مشغول است، یعنی خبر و گزارش های خبری را برای چاپ در روزنامه ­ها، مجلات، نشریات گردآوری، انتخاب و ارائه می ­کند بنا براین هر دوربین به دستی خبرنگار نیست.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه در ادامه با بیان اینکه باید از حاشیه ها دوری کرد و مسیر اتحاد و همدلی را در پیش گرفت .

 

همچنین اکبر احمدی مسئول فرهنگی سپاه پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی و صبحت های مقام معظم رهبری در برای جایگاه و اهمیت رسانه در جنگ نرم و همچنین با تبریک هفته خبرنگار  و تقدیر از همراهی و همدلی خبرنگاران با مجموعه بسیج گفت:اصحاب رسانه نقش موثری در پیشبرد اهداف بسیج ایفا می کنند که این تلاشها برای همکاری بین مجموعه بسیج  و رسانه در ارتقا ضریب  فرهنگی و اجتماعی جامعه موثر و مفید واقع خواهد بود.

 

 

سرهنگ اکبر میرنام افزود: در طی چند سال اخیر  شاهد همکاری بسیار خوب و صمیمی رسانه های متعهد در اجرای مأموریت های مختلف بوده ایم امیدوارم رسانه مردم رو جهت امید آفرینی سوق دهند این همکاری ها نیز تقویت شد.

 

میرنام در ادامه افزود :از شما خبرنگاران خواهر و برادر میخواهم نقش خود رو در جامعه به عنوان یک رسانه امید آفرینی به وجود بیارید انشاالله بزودی با حضور برخی مسئولین کشوری که جلسه داشتیم شاهد اتفاقات مثبت در شهرستان ایذه خواهیم بود

و نگاه دولتمردان در با وجود اینکه مشکلات بوده اما دولت انقلابی پای کار جهت برطرف کردن این موضوعات ،امید آفرینی در جامعه هستن.

این فضا بی حجابی که بر اساس لجاجت پیش آمده به خون همین شهدا زیبنده شهر ایذه نیست برید وصیت همین شهدا را بخوانید خواهر من ثمره خون من حجاب شماست 

سرهنگ میرنام در ادامه افزودند:من خودم رادر این لباس نوکری ، خدمتگزار مردم میدونیم  

 

در پایان این نشست خبری از زحمات یکساله خبرنگاران نیز با اهدای شاخه گل و کارت هدیه و بسته حمایتی ، تجلیل بعمل آمد.

 

تجلیل از خبرنگاران توسط فرمانده سپاه ناحیه ایذه

تجلیل از خبرنگاران توسط فرمانده سپاه ناحیه ایذه

تجلیل از خبرنگاران توسط فرمانده سپاه ناحیه ایذه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار