خبرهای داغ:

مصاحبه اختصاصی با دانش آموز نخبه علمی، رتبه اول کارسوق ملی مهندسی ژنتیک

ترنم محمودی دانش آموز پایه نهم از مدرسه استعدادهای درخشان شهرستان ایذه به همراه دوستانش مقام اول کشوری کار سوق مهندسی ژنتیک را بدست آوردند.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۵۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

دانش آموز ترنم محمودی دانش آموز نخبه ایذه ای در مصاحبه با خبرنگار بسیج دانش آموزی استان خوزستان عنوان کرد: بنده ترنم محمودی دانش آموز پایه نهم از مدرسه استعدادهای درخشان شهرستان ایذه هستم که به همراه دونفر از دوستانم بنام های مهشیدمحمودی وفاطیما موسوی نسبت توانستیم در مسابقات کشوری در کار سوق ژنتیک باوجود تمام محدودیت ها و کمبودهای موجود با انگیزه های بی نهایت توانستیم مقام اول کشوری کار سوق مهندسی ژنتیک با راهنمایی معلم و استادمون خانم مقصودیان دربین دانش آموزان کشور کسب و برای استان خوزستان و شهرستان ایذه افتخار آفرینی کنیم. 

او‌درادامه بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت ها وطی کردن پله های ترقی باید اول بر خدا واهل بیت توکل کرد ودر ادامه باید در هر مسیری تلاش و کوشش کرد و در این راه باید با روحیه جهادی و بسیجی پیش رفت و صددرصد به موفقیت های بزرگی خواهیم رسید.

همچین گفت : از همه دختران ایرانی میخوام که در راه پیشرفت کشور گام بردارند و نسبت به حفظ حجاب اسلامی تلاش کنند چون حجاب یکی از مقوله های پیشرفت می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها