افتتاحیه رویداد حسین (علیه‌السلام) تصویرگر قرآن در شبستان حضرت زهرا (سلام الله علیها) حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) یکشنبه شب ۱۵مرداد ماه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۸۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در شبانگاه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ و مقارن با دهه دوم محرم الحرام با حضور ۴۰۰ نفر از هنرمندان ارزشی سراسر کشور در رشته‌های مختلف همچون تئاتر، عکس، صنایع دستی و ... رویداد حسین (علیه‌السلام) تصویرگر قرآن در حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) شبستان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در حمایت از قرآن کریم و با شعرخوانی خانم عالیه محرابی؛ شاعر خوش قریحه استان یزد و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین ابوالقاسمی آغاز شد و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت .

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی در اهمیت این رویداد افزود: ان شاءالله برکت کار هنرمندانه برای قرآن در زندگی تک تک عزیزان سرازیر می‌گردد.
این برنامه با کتابت و خوشنویسی زنده هنرمندان استان قم همراه بود.
در انتهای افتتاحیه از پوستر رویداد با حضور ریاست سازمان بسیج هنرمندان و با امضای حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی رونمایی شد و متن بیانیه سازمان بسیج هنرمندان در محکومیت اهانت کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن قرائت شد.
در این رویداد هنرمندان سراسر کشور با انتشار عکس، پوستر، عکس نوشته و کتابت قرآن کریم و ... در فضای مجازی با #هنرمند_قرآنی حمایت و ارادت خود را به قرآن کریم به اشتراک می‌گذارند.

#سازمان_بسیج_هنرمندان
#هنرمند_قرآنی

ارسال نظرات
آخرین اخبار