نهمین دوره یاوران ولایت توانمندسازی فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۸۶
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مراسم افتتاح نهمین دوره یاوران ولایت توانمندسازی فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز (۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ) با حضور سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و مدیرکل آموزش و پرورش و برخی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح استان در این آیین گفت: دشمن در جنگ ترکیبی، نسل چهارم انقلاب را مورد هجمه و تهاجم قرار داده و در این شرایط جهاد تبیین راهکاری برای آزادسازی گره‌های ذهنی نسل جوان است.

سردار خرم دل افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان رسانه‌ها باید کاربردی‌تر و حساس‌تر از گذشته عمل و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.
وی اضافه کرد: حدود ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای در صدد ضربه زدن به ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند و باید در مقابل هجمه های دشمن برنامه های مدون و تاثیر گذار اجرا شود. 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: نهمین دوره یاوران ولایت با هدف توانمندسازی فرماندهان واحد‌های مقاومت دانش‌آموزی استان از ۱۵ مرداد ماه به مدت ۲ هفته در یاسوج برگزار می شود.

سرگرد پاسدار سعادت صالحی‌نیا با اشاره به اینکه در این دوره ۳۵۰ نفر از دانش‌آموزان نخبه بسیجی حضور دارند، عنوان کرد: این تعداد از بین دو هزار دانش‌آموزی که طی یک ماه مورد ارزیابی و مصاحبه قرار گرفتند انتخاب شده‌اند.

وی با بیان این‌که در این دوره برنامه‌های متنوع و جذابی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده، اضافه کرد: در طول این دوره آموزش‌های مختلفی از جمله مباحث تشکلاتی، مبانی تشکلاتی، و کار‌های دسته جمعی، شبکه سازی مجازی، سخنوری و فن‌بیان برای دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های تفریحی، مسابقات احکام و قران، مبانی ولایت در قالب بازی و مسابقه، آشنایی با اقتصاد مقاومتی، شب شعر در جوار شهدای گمنام از جمله دیگر برنامه‌هایی است که برای دانش آموزان حاضر در طرح یاوران ولایت اجرا می شود.

صالحی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دوره توانمندسازی فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی، آشنایی دانش‌ آموزان نخبه با مطالبه‌گری و پرسش و پاسخ با مسئولان است که برخی از مسوولان حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار