خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور؛

خبرنگاران در خط مقدم و افسران جبهه فرهنگی هستند /۲۹۵ شبکه و رسانه اینترنتی دشمن بر علیه ایران عملیات می کنند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگاری و نقش موثر خبرنگاران در مقابله با تهاجم فرهنگی گفت: بخش بزرگی از مقابله با جنگ فرهنگی را خبرنگاران انجام می دهند که افسران و سربازان این جبهه هستند.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۸۴
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

در مراسمی  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، فرمانده سپاه ولی عصر (عج)، جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج، خانواده معظم شهدا مدیران و خبرنگاران صداوسیمای خوزستان، اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران خبرگزاری بسیج خوزستان از خبرنگاران تجلیل شد.

 

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم روز خبرنگار که امروز در سالن اجتماعات مجتمع فجر برگزار شد، گفت: با توجه به متنوع شدن نیازهای جامعه، خبرنگاری نیاز به شم خبری دارد.

او با بیان اینکه زمانی دشمن با توپ و تانک حمله میکرد اما حالا روش های جنگ را تغییر داده‌اند افزود: علی رغم آنکه دشمنان ما مقتدر تر شده‌اند و فناوری جنگ ها پیشرفته شدند، اما دشمن جرات حمله ندارد، زیرا میداند که ما قوی تر شده‌ایم و به همین دلیل به رویکرد جنگ ترکیبی رو آورده و در تلاش است قبل از آنکه نوجوان فکر کنند، او برایشان تصمیم بگیرد و افکارشان را جهت دهد.

سردار شاهوار پور ادامه داد: ۲۹۵ شبکه ماهواره ای و اینترنتی بر علیه ایران عملیات می‌کنند که یک جنگ تمام عیار  است و پارسال نیز یک جنگ جهانی رسانه ای با یک اجماع همه جانبه علیه ما به راه انداختند که بازخورد آن در کف جامعه نمایان شد و همه این کارها از طریق رسانه ها صورت پذیرفت.

او یادآور شد که بخش بزرگی از مقابله با این جنگ را خبرنگاران انجام دادند و امروز ما در جبهه فرهنگی قرار داریم که افسران و سربازان آن خبرنگاران هستند؛ البته رسالت بسیار سنگینی دارند و توقع نیز آن است که یکی از اولویت خبرنگار تعهد نسبت به جامعه باشد.

سردار شاهوار پور همچنین بیان کرد: روز به روز نقش خبرنگاران با توجه به شرایط مهم تر می شود و کار خبرنگاری نیز توسعه می یابد.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا و خبرنگاران تجلیل بعمل آمد 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار