خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

گلستان نماد وحدت شیعه و سنی است / هر حرفی بوی تفرقه داد از حلقوم دشمن بیرون آمده

سردار ملک شاهکوهی گفت: ایجاد فتنه و تفرقه چه در بین اقوام و چه در بین مذاهب همواره نقشه شوم استکبار جهانی به خصوص سیاستمداران مکار انگلیس است.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۸۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

گلستان نماد وحدت شیعه و سنی است / هر حرفی بوی تفرقه داد از حلقوم دشمن بیرون آمده

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در اردوی تبیینی ؛ زیارتی روحانیون اهل تسنن استان گلستان در شاهرود گفت : انقلاب اسلامی سال ۵۷ انقلابی فقط برای مذهب شیعه نبود بلکه حضرت امام خمینی (ره) برای برپایی یک حکومت اسلامی بر اساس تعالیم مکتب وحی و اسلام ناب محمدی این نهضت را به پیروزی رساند و انقلاب اسلامی را مبدل به نظام اسلامی کرد.

سردار ملک شاهکوهی بیان داشت : گلستان حقیقتا نماد وحدت شیعه و سنی در سراسر کشور است و این اتحاد و انسجام بین اهل تسنن و اهل تشییع در استان ما زبانزد خاص و عام است که خداوند متعال را برای این نعمت الهی شاکریم.

فرمانده سپاه نینوا بیان داشت : ایجاد فتنه و تفرقه چه در بین اقوام و چه در بین مذاهب همواره نقشه شوم استکبار جهانی به خصوص سیاستمداران مکار انگلیس است و برادران عزیز بدانید هر حرفی که بوی تفرقه بدهد از حلقوم دشمن بیرون آمده است.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان تاکید کرد : حقیقتا شیعه انگلیسی و سنی تکفیری دو لبه یک قیچی هستند که در راستای منافع دشمنان اسلام حرکت می کنند و از نظر ما هر دو مردود هستند.

سردار ملک شاهکوهی در پایان گفت : دشمن برای انتهای سال برنامه ریزی کرده تا مشارکت در انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد و از ابتدای سال هم توپخانه خود را به سمن انتخابات و مجلس شورای اسلامی نشانه رفته است لذا همه ما بخصوص علمای ما وظیفه دارند نقشه دشمن را برملا کنند و یک انتخابات با مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار