نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمنان در تلاش برای ایجاد ناامیدی در بین خانواده های شهدا و ایثارگران هستند

ساری-نماینده، ولی فقیه در مازندران با تصریح بر حفظ  تفکر ناب سیاسی و الهی رزمندگان دوران دفاع مقدس یادآور شد: دشمنان تلاش دارند ناامیدی را در بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۷۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

دشمنان در تلاش برای ایجاد ناامیدی در بین خانواده های شهدا و ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله محمدی لائینی  نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، ضمن قدردانی از  تلاش و دغدغه مندی سردار عبدالله ملکی، مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: امید است مدیرکل جدید نیز باقوت برای تکمیل این مرکز فرهنگی ورود کنند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه  ترویج و تبلیغ  فرهنگ دفاع مقدس یک ضرورت برای جامعه امروز اشت، افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با اخلاص و ایمان به خدا برای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند باید جهاد و خدمات این مردان خدایی ترویج و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با تاکید بر تبیین سیره و روش شهدای دوران دفاع مقدس و بازخوانی وصیت نامه شهدا ادامه داد: باید سیره عملی و فضایل اخلاقی به ویژه ولایت مداری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جدید منتقل شود.

آیت الله محمدی لائینی با تصریح بر حفظ  تفکر ناب سیاسی و الهی رزمندگان دوران دفاع مقدس یادآور شد: دشمنان تلاش دارند ناامیدی را در بین خانواده های شهدا و ایثارگران ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید مراقبت شود که ایمان و عقیده این قشر کمرنگ نشده  و  به جهت ناکارآمدی برخی از مسئولین از مسیر شهدا دور نشوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها