فرماندار فامنین تأکید کرد

لزوم تسریع در احداث شبکه فاضلاب شهر فامنین

همدان-فرماندار فامنین بر تسریع در احداث شبکه فاضلاب شهر فامنین تأکید کرد و گفت: احداث شبکه فاضلاب یکی از ضروریت‌های شهر فامنین است.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۷۹
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به ادامه احداث شبکه فاضلاب شهر فامنین که با حضور مهندس آذرتکین معاون شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: احداث شبکه فاضلاب یکی از ضروریت‌های شهر فامنین است و در آینده می‌توان از پساب آن در کاربری‌‌های مفید استفاده کرد و لازم است در این خصوص پیگیری بیشتری انجام شود.

وی افزود: برای تسریع با اولویت در کار، بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیگری احداث فاضلاب شهر فامنین در نظر گرفته شده است.

فرماندار فامنین ادامه داد: باید ایمنی کار در اولویت قرار گرفته و ابتدا کار در معابر قدیمی‌تر انجام شود تا آسفالت معابر سطح شهر کمتر تخریب شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نوید باران خوب پاییزی در شهرستان داده شده و امیدوارم پروژه در کمترین زمان جمع آوری شود و  پیمان آینده نیز در اولویت کار قرار گیرد و به نحوی تصمیم‌گیری شود که مردم ثمره کار را به چشم ببینند.

گفتنی است؛ ۵ کیلومتر خط انتقال و ۱۲۰۰ متر شبکه فاضلاب شهر فامنین اجرایی شده و ۲۲۰۰ متر نیز پیمان جدید برای اجرای شبکه در شهر به‌ زودی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار