انقلابی زیستن و انقلابی ماندن از خصوصیات برجسته سپاه است

فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل (ع) گفت: یکی از خصوصیات برجسته سپاه پاسداران انقلابی زیستن و انقلابی ماندن است.
کد خبر: ۹۵۳۰۸۲۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

انقلابی زیستن و انقلابی ماندن از خصوصیات برجسته سپاه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی اصل روز سه شنبه در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح استان اردبیل که در چهارچوب کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در سالن ثارالله برگزار شد، افزود: سپاه و بسیج سپر بلای انقلاب بوده و علاوه بر حفاظت از انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها در کنار مردم است.

 

وی با اشاره به حضور سپاه و بسیج در عرصه های سازندگی، اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان، محرومیت زدایی، حضور در مواقع بحران مانند سیل و زلزله و خدمت بی منت به آحاد مردم برای سپاه و بسیج افتخار است.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل بیان کرد: ارتش ما مکتبی و معنوی بوده و دارای انگیزه های الهی و خدایی است و برای دفاع از نظام اسلامی و وطن با تمام وجود آماده است.

 

وی با بیان اینکه بالاترین نعمت برای مردم امنیت است، اضافه کرد: امنیت اخلاقی و اجتماعی امروز جامعه مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است.

 

سردار محمدی اصل ادامه داد: یگان ویژه فرزندان این ملت بوده و دلسوز خانواده ها و مردم هستند و آرزوی آنها عاقبت بخیری و موفقیت تمامی آحاد مردم است.

 

وی با تقدیر از زحمات مرزبانان، گفت: مرزبانان در دروترین نقاط با کمترین امکانات رفاهی به طور شبانه روز با اقتدار از مرزهای کشورمان محافظت می کنند تا احدی جرات چپ نگاه کردن به میهن عزیزمان را نداشته باشد.

 

سردار محمدی اصل افزود: آبرو، امنیت، استقلال، عزت، عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون خون شهدا است و همه وظیفه داریم به خانواده ها و بازماندگان شهدا نهایت احترام را کرده و قدر آنها را بدانیم.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل (ع) اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تدبیر هوشمندانه و مدیریت مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای در اوج قدرت و اقتدار هستند و خود را خادم ملت می دانند و به این خادمی افتخار می کنند.

 

شعرخوانی، پخش کلیپ، اجرای سرود و مداحی از دیگر قسمت های این آئین بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار