سرهنگ حسینی نیا:

تمام قد از امام جمعه دیر حمایت می‌کنیم

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: ما پاسداران و بسیجیان و اقشار مختلف مردم تمام قد از امام جمعه دیر حمایت می‌کنیم و در کنار ایشان خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۸۵
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

تمام قد از امام جمعه دیر حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: از مهمترین هدف در قرارگاه نمازجمعه مسئله تبیین است که از اهداف انبیای الهی هم نیز بوده است و به گفته مقام معظم رهبری ائمه جمعه میراث بر انبیا هستند.

 

فرمانده سپاه شهرستان دیر با بیان اینکه امام جمعه دیر نفر اول مطالبه گری در همه مشکلات شهرستان بوده و هست، ادامه داد: حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر همه عمر و زندگی خود را برای مردم شهرستان دیر گذاشته است ولی امروز مظلوم واقع شده است و وظیفه ی امروز همه ما مسئولین حمایت از امام جمعه این دیار است.

 

سرهنگ حسینی نیا با اشاره به خدمات ۳۲ ساله امام جمعه دیر در سنگر نمازجمعه این شهر گفت: همین که امام جمعه دیر ۳۲ سال از خانواده خود به دور است و خود را وقف خدمت به خلق الله کرده است نشانه اخلاص و دغدغه مندی ایشان در رفع مشکلات شهرستان است.

 

وی در پایان با اشاره به انتقادات نابجا یکسری افراد معلوم الحال که قصد تخریب جایگاه نمازجمعه و امام جمعه دیر دارند تاکید کرد: ما پاسداران و بسیجیان و اقشار مختلف مردم تمام قد از امام جمعه دیر حمایت می‌کنیم و در کنار ایشان خواهیم ایستاد و نخواهیم گذاشت خدمات ارزشمند ایشان برای شهرستان نادیده و فراموش شود.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار