خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گلچهره:

حرکت امام حسین (ع) به‌ عنوان آغاز مکتبی ماندگار در تاریخ همچنان استمرار دارد

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: حرکت امام حسین (ع) به‌ عنوان آغاز یک مکتب ماندگار در تاریخ، در عصر کنونی هم استمرار دارد و ما باید تلاش کنیم یزیدی نشویم.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۷۶
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در مجلس سوگواری امام حسین(ع) و یاران با وفایش در سپاه ناحیه تویسرکان که با حضور مسئولین ادارات، هیئت رزمندگان اسلام، کارکنان سپاه و فراجا و پیشکسوتان شهرستان تویسرکان برگزار شد، اظهار کرد: حرکت امام حسین (ع) به‌ عنوان آغاز یک مکتب ماندگار در تاریخ، در عصر کنونی هم استمرار دارد و ما باید تلاش کنیم یزیدی نشویم.

وی به ویژگی‌های کم توفیقان از یاری امام حسین (ع) پرداخت و گفت: برخی گروه‌های محروم از همراهی سیدالشهدا(ع) شامل ثروتمندان بی‌درد، حرام خواران، طالبان دنیا، بهانه جویان و افراد گنهکار بد سابقه بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان مصادیق افراد هر گروه، با تاکید بر عبرت‌آموزی از درس‌های قیام عاشورا خاطرنشان کرد: اگر امروز همگام با امام عصر (عج) و نائب ایشان، ولایت فقیه نباشیم به طور قطع اشتباهی غیر قابل جبران، مانند توابین و کسانی که امام حسین (ع) را یاری نکردند انجام داده‌ایم.

وی عنوان کرد: باید همواره همراه و همگام و پشتیبان ولی‌ فقیه و نائب امام زمان خویش باشیم تا چشم ما به جمال ظهور حضرت بقیة الله (عج) روشن شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار