مسئول مشاورت خواهران دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:
زنجان _ مسئول مشاورت خواهران دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان از برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه در تیر ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۱۴۳
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه برگزار شد

زینب رضایی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم با حضور ۴۹ نفر از خواهران شاغل در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.

وی هدف از اجرای این مسابقات ترویج وگسترش فرهنگ قرآنی در راستای ارتقاء معنویت کارکنان دانست و گفت: این دوره از مسابقات در سه بخش حفظ، قرائت و تحقیق برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد:شرکت‌کنندگان برای راهیابی به مرحله کشوری باید حداقل نمره ۷۰ را کسب نمایند.

رضایی در ادامه با اشاره به شرکت کنندگان، افزود:در بخش تحقیق یک نفر، در بخش ترتیل ۶ نفر، در بخش حفظ ۵جز دو نفر، در بخش حفظ ۳ جز دو نفر، در بخش ۱۰ جز یک نفر و در بخش ۱۵ جز یک نفر حضور داشتند.

وی با بیان اینکه با عنایت پروردگار متعال در بخش حفظ ۱۰ جز بنده موفق به کسب مقام اول از این دوره مسابقات شدم، گفت:خانم‌ها مهناز رسولی نفر اول و بهاره مهدیلو نفر دوم حفظ ۵ جز، در بخش مفاهیم سطح یک خانم سنا اسدی و مفاهیم سطح دو چهار نفر از کارکنان خانم‌ها مهناز بیگ زاده، لیلا اجل افشار، فاطمه رحیم و لیلا کشاورز افشار موفق به کسب نمره ۷۰ شدند.

مسئول مشاورت خواهران دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت:مرحله ارزیابی این دوره از مسابقات اواخر شهریور ماه برگزار و شرکت کنندگان به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی در ادامه بیان کرد:مرحله نهایی این دوره از مسابقات آبان ماه امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات