خبرهای داغ:
امام جمعه وردنجان؛

عزاداری و خادمی امام حسین علیه السلام افتخاراست

امام جمعه وردنجان، در جمع عزاداران حسینی در مصلای نماز جمعه این شهر گفت: نوکری، عزاداری و خادمی برای امام حسین علیه السلام افتخار بزرگی است.
کد خبر: ۹۵۳۰۰۲۱
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی با تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، گفت:  قرآن کتاب الهی است و عظمت آن برکسی پوشیده نیست بدخواهان بابی احترامی به این کتاب الهی به هدف خود نخواهند رسید. وظیفه همه تمسک به قرآن کریم واهلبیت علیهم السلام است.

امام جمعه وردنجان با اشاره به عظمت حضرت سیدالشهدا علیه السلام افزود: بعد از شهادت امام حسین علیه السلام زیارت قبرش را به هرنحوی دشمنان ممنوع کردند ولی عظمت آن حضرت الی یوم القیامه باقی است.

وی اظهار داشت: این عزاداری های باشکوه نمونه ای از ارادت قلبی مردم به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا علیه السلام است، نوکری و عزاداری و خادمی برای امام حسین علیه السلام افتخار بزرگی است که باید به خاطر این سعادت خدای سبحان را شاکرباشیم.

امام جمعه وردنجان، از زحمات هیئت های مذهبی، مساجد، حسینیه ها، تکایا، مواکب و خیمه گاه شهر وردنجان در برپایی با شکوه سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین و حضور آگاهانه مردم در مجالس دهه اول محرم تشکر کرد و گفت: قدر این توفیق الهی را بدانید، خدای متعال اجر و پاداش شما را عنایت خواهد کرد. به فضل الهی این مجالس تا آخرماه صفر در سطح شهر وردنجان برپا باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار