فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب خبر داد:

کمک ۱ میلیارد ریالی اهل سنت رودبار جنوب به موکب اربعین در کربلا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: اهل سنت رودبار جنوب تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان به موکب این شهرستان کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۲۹۹۳۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی اهل سنت شهرستان رودبار جنوب ضمن دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب ایام حزن و اندوه شهادت سرور و سالار شهیدان ابا‌عبدالله الحسین علیه‌السلام را تسلیت گفتند.

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی  گفت: امام حسین(ع) به مذهب خاصی تعلق ندارد ومتعلق به تمام جهان اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب با اینکه امام حسین علیه‌السلام متعلق به همه آزادگان جهان است، اظهار کرد: امام حسین(ع) به عنوان محبوب در جهان اسلام و حتی در خارج از دایره این دین الهی ارادتمندان زیادی دارد، امام حسین علیه‌السلام چراغ هدایت و کشتی نجات است و همه بزرگان و علما چه شیعه و چه اهل سنت در بحث محبت و ارادت به امام حسین(ع) اجماع نظر دارند.

حاجب از امام حسین(ع) به عنوان احیاگر امر به معروف و نهی از منکر نام برد و عنوان کرد: امام حسین(ع) محور وحدت و انسجام جامعه اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب با تاکید براینکه اهل سنت مودت و ارادت خاصی نسبت به امام حسین(ع) دارند، اظهار کرد: اهل سنت عشق و محبت به امام حسین(ع) و یارانش را در طول تاریخ همواره نشان داده و از زندگی آنان الگو گرفته‌اند.

وی با بیان اينکه موکب شهرستان رودبار جنوب همچون سال گذشته به زائران در شهر کربلا خدمت رسانی خواهد کرد، گفت: اهل سنت رودبار جنوب تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان به موکب این شهرستان کمک کرده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار