سردارمارانی :

خلیج فارس خانه ملت ایران است و جایی برای دشمن نیست

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: خلیج فارس خانه ملت ایران است و جایی برای دشمن درآن برای توطئه و زیاده خواهی نیست.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۳۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

سردار محمد مارانی در دیدار با فعالان فرهنگی اجتماعی استان هرمزگان بر ضرورت اشراف فرهنگی در عرصه های مختلف و جدی گرفتن مسأله تبیین به عنوان اصلی اساسی در جامعه برای بیداری ذهن و مقابله با جریانات مسموم فکری تأکید کرد و عنوان داشت: دشمنان در زمینه های مختلف به دنبال انحراف اذهان جامعه ما هستند و نقش فعالان فرهنگی در این زمینه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اهمیت فراوانی دارد.

وی با تصریح بر این که موضوع شبیخون فرهنگی و تأکیدات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ها پیش در این زمینه بیانگر شناخت دقیق دشمن و اهداف او از سوی فرماندهی معظم کل قوا است، افزود: دوراندیشی حکیمانه ایشان در زمینه این مسائل و بیان هشدار در این باره از جمله موضوعاتی است که باید تک تک فعالان فرهنگی و اجتماعی به طور دغدغه مندانه ای بر آن متمرکز و بر تحقق آن تلاش کنند.

سردار مارانی از خلیج فارس به عنوان خانه ملت ایران یاد کرد و بیان داشت: توان ایجاد امنیت پایدار در این منطقه از سوی ایران و دیگر کشورهای پیرامونی آن وجود دارد اما دشمنان در سال های متمادی با هدف تأمین منافع استکباری خودشان، همواره میان ملت های منطقه تفرقه سازی کرده اند تا زمینه حضور خودشان را فراهم و مهیا سازند.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به کنایه رهبر معظم انقلاب به آمریکایی ها درباره خلیج خوک ها، افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «(دشمن) از آن طرف دنیا می آید رزمایش برگزار می کند؛ خب بروید خلیج خوک ها، اینجا چه می کنید: خلیج فارس خانه ما» است.

سردار مارانی بر ضرورت همفکری و همکاری میان دستگاههای فرهنگی و اجتماعی به منظور مهار آسیب های اجتماعی تأکید و تصریح داشت: هجمه فرهنگی و جنگ نرم بسیار سخت تر از جنگ رو در رو و مستقیم با دشمن است و لذا شناخت دقیق دشمن و دشمن شناسی در این میدان و نیز تبعیت از رهبری معظم انقلاب اسلامی در این صحنه، اهمیت فراوانی در میزان موفقیت جامعه دارد.

، در این نشست، اسلام خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان نیز با اشاره به ظرفیت شبکه عظیم کانون های فرهنگی هنری، اظهار کرد: بیش از ۲۲ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کشور وجود دارد که ۱۰۶۳ کانون آن در هرمزگان است.

وی به بیان گزارشی از فعالیت کانون های فرهنگی مساجد پرداخت و کار هماهنگ و هوشمندانه فرهنگی در جامعه را مهم ترین نیاز این بخش برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار