فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج):

حفظ و پایداری ارزشهای دینی از مهمترین اهداف قیام حضرت امام حسین( ع) بود

زنجان -فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) گفت: حفظ و پایداری ارزشهای دینی از مهمترین اهداف قیام حضرت امام حسین( ع) بود.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۱۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

 

حفظ و پایداری ارزشهای دینی از مهمترین اهداف قیام حضرت امام حسین( ع) بود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار محمدرضا عباسی در جمع بسیجیان شهرستان طارم، ضمن تسلیت ایام دهه محرم با بیان اینکه حفظ و پایداری ارزش‌های دینی از مهمترین اهداف قیام حضرت امام حسین (ع) بود اظهار داشت: دشمن از عاشورا می‌ترسد، چون فرهنگ عاشورایی به ما یاد می‌دهد که هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نرویم.

وی با بیان اینکه بزرگترین شاخصه قیام حضرت سید الشهدا (ع) بعد اجتماعی آن یعنی امر به معروف و اصلاح جامعه بود، افزود: ریشه این مسأله در آموزه‌های قرآنی و سفارش قرآن به انجام آن است.


فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه بزرگترین درس حضرت سیدالشهدا (ع) به ما، عدم تسلیم شدن در برابر ظلم و ستم است گفت: انقلاب اسلامی ما هم برگرفته از قیام امام حسین (ع) است و همین طور منطق و رزمندگان در دفاع مقدس و رمز پیروزی آنان، منطق و آرمان شهدای کربلا بود.

وی به تثبیت عاشورا به عنوان یک انقلاب در جهان اشاره و تصریح کرد: جاری شدن برکت در مکانی که عزای حسینی در آن برپاست مسلم شده، ضمن اینکه جلسات عزاداری امام حسین (ع) همواره سازنده بوده است.

سردار عباسی عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) تشکیل حکومت اسلامی بود، امام حسین (ع) برای اینکه صرفا به شهادت برسد به کربلا نیامد بلکه در پی اهدافی از جمله تشکیل حکومت اسلامی عزم کربلا کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار