خبرهای داغ:

پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه رونمایی شد

پوستر هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، مدیران، فرماندهان نظامی و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۴۳
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در آیین رونمایی از این پوستر که در سرسرای مجموعه بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره در قالب ۱۳ بخش و با ۱۴ عنوان موضوعی در سطح استان برگزار می شود.
«محمدهادی صحرایی» با اشاره به تعریف ۶ رویداد فرهنگی در سال جاری برای کرمانشاه، اظهار کرد: سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز، رویداد ۲۱ تیر ماه به عنوان روز حجاب و عفاف، ۱۷ مرداد روز خبرنگار، هفته بسیج، دهه بصیرت و دهه فجر از جمله رویدادهایی هستند که برای توجه بیشتر به کرمانشاه و تولید محتوا جهت معرفی بهتر این استان تعریف شده است.

وی یادآور شد: از ۶ موضوع رویدادها، تنها آثار چهار رویداد نخست که در بازه زمانی جشنواره قرار دارند مورد پذیرش و داوری قرار می‌گیرند.

صحرایی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم مرحله استانی جشنواره ابوذر را تا قبل از بهمن ماه جاری در استان برگزار کنیم و همچنین آثار برتر جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر ارسال خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار