مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مطرح کرد:

کاهش بزه‌های اجتماعی با بکارگیری زندانیان جرائم غیر عمد در چرخه تولید

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت:بکارگیری و اشتغال زندانیان جرائم غیر عمد در چرخه تولید موجب کاهش بزه‌های اجتماعی می شود.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۲۲
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا به همراه فرمانده بسیج کارگری سپاه ناحیه شهرستان بابلسر ، در جهت حمایت از رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار از کارخانه کنسرو سازی تن ماهی بابلسر بازدید و با تولید کنندگان و سرمایه گذاران این مجموعه صنعتی دیدار و گفتگو کردند.

حسینیان در این بازدید گفت: در راستای کمک به اقتصاد شهرستان بابلسر از همه ابزار و اختیارات قانونی پیش بینی شده در جهت شکوفایی و رونق اقتصادی استفاده میکنیم.

مسئلو سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا افزود: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین به شعار «مهار تورم، رشد تولید» است، باید پیش از پیش در رفع مسائل و مشکلات تولید کنندگان توان خود را به کار گیریم.

حسینیان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت مجموعه تولیدی بابت اشتغال زندانیان اشاره کرد و توضیح داد: زندانی در ایام تحمل حبس، فرصت مناسبی برای آموختن حرفه و فنی مناسب با استعداد و توانائی خود به دست می‌آورد که می‌تواند ضمن رهایی از بیکاری، پس از آزادی نیز با ادامه آن، شغل مناسبی داشته باشند. در این راستا اقدامات متعددی میتواند شکل گیرد.

کاهش بزه های اجتماعی با بکارگیری زندانیان غیر عمد در چرخه تولید استان مازندران

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار