دو نفر از ماموران نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جاده یاسوج _ اصفهان حوالی منطقه تلگاه در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۵۲۸۲۰۱
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ وارستگی معاون فرهنگی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان گفت: لحظاتی پیش در درگیری ماموران نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با قاچاقچیان مواد مخدر در جاده یاسوج _ اصفهان حوالی منطقه تلگاه دو نفر از ماموران نیروی انتظامی استان به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: بعد از اطلاع از یک محموله مواد مخدر در جاده یاسوج  _اصفهان طرح مهار در دستور قرار گرفت و ماموران نیروی انتظامی استان در  منطقه تلگاه به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و دستور توقف می دهند.

سرهنگ وارستگی ابراز داشت: در حالی که خودروی حامل مواد مخدر در محور یاسوج به اصفهان متوقف شده بود، سرنشینان یک دستگاه خودرو که اسکورت کننده محموله بوده اند به محض رسیدن به محل استقرار ماموران انتظامی، نیروهای انتظامی را به رگبار می‌بندد و متواری می‌شوند.

وی افزود:  یک نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسید و دو نفر از این افراد دستگیر شدند.

سرهنگ وارستگی بیان کرد: در این عملیات علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر ، یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه اسلحه کمری از عوامل ناامنی کشف و ضبط شد.

وی گفت: در این درگیری متاسفانه "ستوانیکم مهدی امینی" و "ستوانیکم  سیروس درخشان فر " از ماموران نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به شهادت رسیدند.

شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار