زنجان - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از 716 تن برنج و شکر برای مصرف شهروندان زنجانی بابت نذورات ماه محرم و صفر سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۲۶۵
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

تخصیص 716 تن برنج و شکر برای مصرف نذورات ماه محرم و صفر شهروندان زنجانی

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ولی اله زمانی، اظهار کرد: 716 تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج، شکر در راستای ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به عاملین توزیع (حقوقی و حقیقی)، هیات های مذهبی و تکایا، مراکز خیریه و بهزیستی تخصیص شده است.

وی ادامه داد: بیش از 150 تن شکر سفید در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت درب انبار 25 هزار و 500 تومان برای هر کیلوگرم بعلاوه یک درصد مالیات بر ارزش افزوده جهت نذورات ماه محرم و صفر در استان زنجان قرار گرفته است.

زمانی خاطرنشان کرد: بیش از 566 تن برنج از انواع تایلندی هومالی و هندی "1121 "برای مصرف نذورات محرم و صفر از محل ذخایر استان، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شده است.

وی بیان کرد: برنج تایلندی هومالی در بسته‌بندی‌های 10 کیلویی با قیمت هر کیلوگرم 23 هزار و 500 تومان و برنج هندی "1121" با قیمت هر کیلوگرم 33 هزارتومان برای مصرف‌کنندگان در سطح استان زنجان عرضه می شود.

ارسال نظرات