در هفته عفاف و حجاب برگزار شد:

اجرای بیش از 50 برنامه بمناسبت هفته عفاف و حجاب در بخش دلوار

در هفته عفاف و حجاب از ۱۸ لغایت ۲۴ تیر ماه و تقارن این هفته با عید قربان و دهه ولایت و حمله به مسجد گوهرشاد و مردم، بیش از 50 عنوان برنامه متنوع توسط پایگاه‌های مقاومت در سطح بخش دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۲۳۲
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

اجرای بیش از 50 برنامه بمناسبت هفته عفاف و حجاب در بخش دلوار

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، در هفته عفاف و حجاب از ۱۸ لغایت ۲۴ تیر ماه و تقارن این هفته با عید قربان و دهه ولایت و حمله به مسجد گوهرشاد و مردم، بیش از 50 عنوان برنامه متنوع توسط پایگاه‌های مقاومت در سطح بخش دلوار برگزار شد.

سکینه شیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) شهر دلوار در گفت و گو با خبرنگار بسیج عنوان داشت: در هفته عفاف و حجاب بیش از 50 عنوان برنامه متنوع توسط پایگاه‌های مقاومت در سطح بخش دلوار برگزار شد.

سکینه شیری در ادامه افزود: تجمع خواهران بسیجی و برگزاری مراسم حجاب و عفاف با عنوان مدافعان حریم خانواده، اقتدا به شهدا و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در کنار قبور شهدا، غبارروبی قبور مطهر شهدا  و مادران شهدای بخش دلوار با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج دلوار، تجلیل از نخبگان بسیجی خواهر، اجرای سرودهای پاتوقی، برپایی غرفه‌های حس خوب در پاساژها و تفرجگاه‌ها و ... از برنامه های اجرا شده در این هفته بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: توزیع اقلام و بسته‌های فرهنگی در بین بانوان در سطح خیابان توسط تیم‌های خواهر و همچنین فضا سازی توسط ادارات و نهادها و برگزاری مسابقات فرهنگی متنوع در سطح فضای مجازی و حقیقی در این هفته صورت گرفت.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار