رئیس جدید دفتر نظارت بر انتخابات استان اردبیل معرفی شد

طی مراسم تکریم معارفه رئیس جدید دفتر نظارت بر انتخابات استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۸۴
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹

رئیس جدید دفتر نظارت بر انتخابات استان اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز طی مراسم تکریم معارفه رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان اردبیل که با حضور رضا قاسمیان معاون سیاسی استاندار اردبیل برگزار  شد ضمن قدردانی از زحمات «سید حمید عباداللهی» رئیس سابق دفتر نظارت بر انتخابات استان اردبیل، سید کمال پناهی مقدم به عنوان رئیس جدید این دفتر  در اردبیل منصوب شد.

معاون سیاسی استاندار اردبیل در این مراسم انتخابات را از الگوهای شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران در نمایش مردم‌سالاری دینی برشمرد و اظهار کرد: برای به ثمر نشستن اهداف انقلاب اسلامی خون هزاران انسان عاشق به اسلام و ارزش‌های دینی تقدیم شده تا امروز شاهد به نتیجه رسیدن اهداف نظام اسلامی باشیم.

قاسمیان گفت: شورای نگهبان در صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی در ابعاد جمهوریت و اسلامیت در کنار سایر مجموعه‌ها آگاهانه و با بصیرت در صحنه بوده و همواره سعی کرده تا آرای مردم و حقوق آنها را مورد پاسداری قرار دهد.

وی پاسخگو بودن مسئولان را در برابر خواسته‌ها و مطالبات مردم یادآور شد و گفت: باید بدون تبعیض و یا بی‌عدالتی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم، مسئولان در ابعاد مختلف حاضر شده و سعی کنند تا وظیفه و رسالت ارزشی و انقلابی خود را انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار