خبرهای داغ:
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله(ع) مطرح کرد؛

گروه‌های جهادی کرمان پیشرو در محرومیت‌زدایی و آبرسانی به مناطق محروم

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله(ع) استان کرمان گفت: با حمایت و توجه به گروه های جهادی در این استان، هم اکنون کرمان به یکی از استانهای برتر کشور در محرومیت زدایی و آبرسانی به مناطق محروم تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۸۹
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

گروه‌های جهادی کرمان پیشرو در محرومیت‌زدایی و آبرسانی به مناطق محروم

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید سعادت در حاشیه برگزاری همایش فصلی فرماندهان بسیج مساجد و محلات کشور در استان قم، با اشاره به ضرورت به ظرفیت رساندن پایگاه های مقاومت بسیج، عنوان کرد: در سطح استان کرمان با ورود به برخی عرصه ها مانند ورزش و گروه های جهادی، نمود و فعالیت پایگاه های بسیج بسیار متفاوت تر از گذشته شده است.

 

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله(ع) استان کرمان ادامه داد: با حمایت و توجه به گروه های جهادی در این استان، هم اکنون کرمان به یکی از استانهای برتر کشور در محرومیت زدایی و آبرسانی به مناطق محروم تبدیل شده است.

 

سعادت برگزاری رزمایش ها، گشت ها و ایست بازرسی ها را از دیگر عوامل مهم در به ظرفیت رساندن پایگاه های مقاومت بسیج یاد کرد و خاطرنشان کرد: برای پویایی بهتر پایگاه های مقاومت بسیج باید مباحث رزمی، دفاعی، علمی، جهادی و ورزشی و سایر عرصه ها بصورت همزمان دنبال شود.

 

وی با بیان اینکه استان کرمان در به ظرفیت رساندن پایگاه های مقاومت جزو ۶ استان برتر کشور شناخته شده است، عنوان کرد: تشکیل شورای تحول محلات اسلامی و درگیر کردن مردم در رفع مشکلات محلی یکی از اقدامات و طرح های اثرگذاری است که طی سالهای اخیر در دستور کار بسیج مساجد و محلات استان کرمان قرار گرفته است.

 

مسوول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله(ع) استان کرمان اظهار داشت: با شناسایی نظام مسائل محلات استان کرمان، تعامل، ارتباط و هم افزایی خوبی با دستگاه های اجرایی و تصمیم ساز استانی بوجود آمده و مسوولان استانی پای کار آمده اند.

 

سعادت، با بیان اینکه کی از اقدامات شاخص و الگوپذیر استان کرمان در موضوع پایگاه های مقاومت بسیج تمام امکانات و نیروهای پاسدار سپاه ثارالله علیه الاسلام بوده است، گفت: با هماهنگی و بسیج امکاناتی که در این استان شکل گرفته است در حوادث و فتنه اخیر شاهد هیچگونه تجمع،اغتشاش و خسارت جانی به فردی در این استان نبوده ایم.

 

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله(ع) استان کرمان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه های متعدد با دستگاه های خدمات رسان و اجرایی، اظهار داشت: نوع همکاری و تفاهمنامه های بسیج مساجد و محلات استان کرمان می تواند به الگویی در سطح کشور در به حداکثر رساندن ظرفیت های پایگاه های بسیج تبدیل شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار