مراسم تکریم و معارفه رؤسای بنیاد نخبگان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی

مراسم تکریم و معارفه رؤسای بنیاد نخبگان استان اردبیل با حضور معاون استاندار اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۷۵
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

مراسم تکریم و معارفه رؤسای بنیاد نخبگان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش خبرگزاری بسیج از ادربیل ،مراسم تکریم  و معارفه رؤسای بنیاد نخبگان استان اردبیل با حضور کاظم دبیر معاون استاندار اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

کاظم دبیر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بنیاد نخبگان را قرارگاهی برای پشتیبانی عملیاتی از نخبگان کشور دانست و گفت: انتظار می رود بنیاد نخبگان اردبیل با وجود بیش از یک دهه فعالیت، به نحو مطلوبی در جامعه معرفی شود.

وی امیدآفرینی را وظیفه تک تک مسئولان دانست و افزود: توسعه کشور به دست نخبگان اتفاق می افتد و یکی از اقدامات ارزشمند نظام نیز تاسیس بنیاد نخبگان بوده است.

 مهدی داوری سرپرست بنیاد نخبگان استان اردبیل نیز با بیان اینکه توسعه همه جانبه و اقتدار هر کشور با میزان نقش آفرینی نخبگان رابطه مستقیمی دارد، گفت: وظیفه اصلی بنیاد نخبگان فراهم آوردن مسیر رشد و تعالی برای مستعدان و نخبگان است.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به امیدآفرینی صادقانه تاکید شده است، افزود: با برنامه ریزی های انجام گرفته مشاوران علمی از میان اساتید دانشگاه و نخبگان برای مدیران دستگاه های اجرایی استان معرفی خواهد شد.

حسین شایقی رئیس سابق بنیاد نخبگان استان اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های ۱۲ ساله خود در سمت ریاست بنیاد نخبگان استان اردبیل، گفت: فعالیت های این بنیاد در حوزه‌های دانش آموزی، مستعدان و دانشجویان، دانش آموختگان مستعد، نخبگان و سرآمدان و مخترعان و فناوران بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار