خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی خبر داد

دوخت ۱۵۰ چادر برای دهه هشتادی‌های همدانی به مناسبت هفته عفاف و حجاب

همدان- فرمانده سپاه ناحیه همدان از دوخت ۱۵۰ چادر برای دهه هشتادی‌هایی که به تازگی به حجاب فاطمی آراسته شدند، به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۲۴
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴

سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد در راستای گرامیداشت دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان و همزمان با ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب برگزار شد.

وی با بیان اینکه سالروز واقعه گوهرشاد و به شهادت رسیدن بسیاری از مردم در این مسجد در اعتراض به قانون تغییر لباس توسط نیروهای دولتی بود که سرکوب شدند، گفت: از جمله علل اصلی این تحصن اعتراض به اجباری شدن کلاه شاپو و سیاست‌های تغییر لباس و حصر آیت الله حسن قمی بود که در این واقعه بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر از مردم سرکوب شدند و آنها را در گورهای دست جمعی بدون غسل و کفن دفن کردند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در مراسم گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد توسط حوزه‌های محلات خواهر ۱۵۰ چادر مشکی ویژه دهه هشتادی‌هایی که به تازگی به حجاب فاطمی آراسته شدند دوخته شد.

وی ابراز کرد: این چادرها در روز پنج شنبه ۲۲ تیرماه در مراسمی که در کانون بسیج همدان به مناسبت هفته عفاف و حجاب به همت حوزه‌های حضرت فاطمه(س)، حضرت زهرا(س) و نرجس خاتون(س) تدارک دیده شده است، به آنها اهداء می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار