با حضور فرمانده ناحیه شهید منتظر قائم، از فرمانده هان و اعضای شورای حوزه زینبیه قدر دانی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۲۶۲۸۹
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: "سرهنگ آزادی نژاد" ضمن تبریک اعیاد گذشته و قدردانی از حضور فرماندهان و اعضای شورای حوزه زینبیه گفت: همان طور که می‌دانید رهبر معظم انقلاب برای بسیجیان هفت توصیه دارند۱) بسیجی بمانیم ۲) قدر خودتان را بدانید وخدا رو شکر کنید به خاطر جایگاهی که دارید ۳) دشمن خودتان را بشناسید دشمنی که ضعیف است، اما تلاش می‌کند خود را قوی نشان دهد ۴) رشد معنوی خودتان را اندازه بگیرید تا بتوانید تاثیر گذار باشید و مراقب باشید که جلو می‌روید یا عقب می‌روید (روزی یک صفحه با یه صفحه قرآن بخوانید) ۵) مراقب نفوذ دشمن در مجموعه خودتان باشید (فرد فاسد می‌تواند در کسوت روحانی و بسیجی ظاهر شود) ۶) آمادگی عملی خود را حفظ کنید نباید غافلگیر شوید.
"سرهنگ آزادی نژاد افزود: دشمن در یک جایی سر و صدا ایجاد می‌کند و ما را متمرکز در آن می‌کند و خودش در جای دیگر کار و هدف خود را عملی می‌کند۷) امیدوار باشید ولا تهنوا و لا تحزنوا ان شاءالله خدا کمک کند تادر این مسیر باشیم و عاقبتمان ختم به شهادت بشود.

فرمانده ناحیه منتظر قائم در ادامه افزود: الزامات و باید‌ها و نباید‌ها برای بالا بردن توانمندی بسیج ۱) الزامات اخلاقی:
در درون خودمان اخلاقیات نیکو را پرورش بدهیم مثل گذشت، صبر و حلم و تواضع
۲) الزام رفتاری:
خلقیات نیکو را در عمل با مردم و تعاملات به کار ببرید. ان شاءالله از یاران امام صادق باشیم طبق روایت رحمت خدا بر یاران امام صادق است.
۳) الزامات عملی:
کار‌هایی که باید انجام بگیرد با برخورد مهربان، خدومانه،تحسین برانگیز، عمل جدی در همه جبهه ها، هر کجا حضور دارید کار جدی بدون احساس خستگی و پرهیز از تنبلی انجام بدیم.
و در ادامه از فرمانده هان و اعضای شورای حوزه زینبیه قدر دانی به عمل آمد.

ارسال نظرات