خبرهای داغ:
قائم مقام شبکه سلامت سیما:

آماده انعکاس حداکثری خدمات سازمان بسیج جامعه پزشکی هستیم

علیرضا بهفر: ما دغدغه سلامت مردم را داریم و برای افزایش آگاهی جامعه و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، بستر اولیه مناسبی وجود دارد، اما هماهنگی مناسب بین بخشی، وجود نداشته است که باید سعی کنیم موانع آن را برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۶۱۱۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

آماده انعکاس حداکثری خدمات سازمان بسیج جامعه پزشکی هستیم

علیرضا بهفر گفت: با هدف انعکاس خدمات سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، آماده همکاری حداکثری با این سازمان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، قائم مقام شبکه سلامت رسانه ملی، امروز در جلسه هم‌افزائی با مسئولان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و خبرگزاری بسیج که در ساختمان بسیج اقشار بسیج برگزار شد تصریح کرد: ما دغدغه سلامت مردم را داریم و برای افزایش آگاهی جامعه و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، بستر اولیه مناسبی وجود دارد، اما هماهنگی مناسب بین بخشی، وجود نداشته است که باید سعی کنیم موانع آن را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال به ظهور رساندن خدمات جامعه بسیج پزشکی هستیم افزود: برای نخستین گام برای افزایش همکاری ها، مستندسازی اردو‌های جهادی پزشکی و پیراپزشکی و دندانپزشکی در دستور تولید برنامه قرار خواهد گرفت.

این فعال عرصه سلامت کشور گفت: دشمن دنبال از بین بردن هویت بسیج است لذا انعکاس خدمات عام المنفعه مانند آنچه گروه‌های جهادی پزشکی انجام می‌دهدند می‌تواند توطئه دشمن را خنثی کند.

وی افزود: با تهیه و ارسال فهرستی از اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم، این آمادگی را داریم که روزانه یک برنامه دراین باره تولید و پخش کنیم.

قائم مقام شبکه سلامت رسانه ملی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲۵۰ ساعت برنامه درباره موضوع سلامت ازشبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش می‌شود گفت: شبکه سلامت می‌تواند ساعت‌هایی از آن را به منعکس کردن خدمات و تجربیات اساتید برجسته بسیجی مشغول در حرفه پزشکی، پیراپزشکی و دندانپزشکی و... قرار دهد.

علیرضا بهفر تصریح کرد: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی سریع و به موقع از خبر‌های مربوط به بخش سلامت کشور، خبرگزاری بسیج می‌تواند با همکاری با بخش خبر شبکه سلامت، اخبار پزشکی مربوط به سازمان بسیج جامعه پزشکی به ویژه گروه‌های جهادی پزشکی را از طریق این شبکه به اطلاع مردم برساند.

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام اسلامی، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از آمادگی همکاری همه جانبه این سازمان با شبکه سلامت سیما خبر داد و گفت: علاوه بر تهیه سوژه‌های مناسب برای برنامه‌سازی، مستندسازی، تهیه خبر و گزارش، آماده معرفی پزشکان برجسته بسیجی برای حضور در برنامه‌های مختلف بخش سلامت رسانه ملی را داریم.

وی همچنین به بخشی از خدمات جامعه بسیج پزشکی اشاره کرد و افزود: در ۳ ماه نخست امسال ۲ هزار و ۳۵۸ گروه جهادی پزشکی در قالب بیش از ۱۲ هزار نفر به مناطق محروم کشور برای درمان مردم نیازمند اعزام شده‌اند و این خدمات کماکان تداوم خواهد داشت.

پ ۸۹۹۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار