خبرهای داغ:

همایش نمایش اقتدار بسیج در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ با حضور معاون امنیتی انتظامی استاندار و شورای تامین شهرستان شاهرود، همایش اقتدار بسیج در قااب گشت‌های رضوین و خودرویی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۱۷
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج، نمایش اقتدار بسیج با فراخوان گشت‌های رضوین و خودرویی حوزه‌های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص)، ولایت و امام علی (ع) و گردان امام علی (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این فراخوان که در سطح پایگاه‌ها انجام شد، معاون امنیتی انتظامی استاندار سمنان و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، مسئولین فرماندهی انتظامی شهرستان، معاونت عملیات سپاه استان و ناحیه و سایر مسئولین از گشت‌های رضوین پایگاه‌ها سرکشی و از حضور و آمادگی بسیجیان بازدید و تشکر کردند.
همچنین اجتماع گشت‌های خودرویی بسیج در حرم شهدای گمنام در بام شاهرود با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود هدف از این فراخوان را نمایش اقتدار و آمادگی بسیج در حفظ و حراست از نظام اسلامی و برقراری امنیت پایدار اجتماعی عنوان کرد و افزود: بسیج و سپاه همیشه و در هر لحظه آماده خدمت به مردم در هر عرصه‌ای است و این برنامه‌ها در راستای نمایش این اقتدار و صلابت و امنیت روانی جامعه است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار